پنجشنبه 27 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: شکايت می‌کنم، دقت نداشتيم؛ بايد ۳ تا ۴ گل می زديم، ايسنا

- چرا يک خبرگزاری تمام وقت ازمن انتقاد می‌کند
- تماس می‌گيرند، جواب نمی‌دهم عليه‌ی من تيتر می‌زنند

نشست مطبوعاتی امير قلعه‌نويی پس از پايان بازی تيم‌های استقلال تهران و سايپا کرج تحت تاثير برخی اخبار حاشيه‌ای در هفته‌های گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) امير قلعه‌نويی در اين نشست خبری اظهار کرد: شرمنده‌ی مردم هستم؛ چرا که کاری کردند که در ورزش ما اقدامی جديد به حساب می‌آيد و در حالی که با نتيجه‌ی اين بازی شانس قهرمانی استقلال به ۳۰ درصد رسيد، باز هم تا پايان تيم خود را تشويق کردند و من شرمنده‌ی اين مردم هستند.

وی افزود: در اين بازی به‌غير از آن صحنه‌ی نيمه‌ی نخست که توپ به تير دروازه‌ی استقلال برخورد کرد، در ساير صحنه‌ها استقلال توپ و ميدان را در اختيار داشت و ما ۸۰ دقيقه بر روی دروازه‌ی حريف ايجاد موقعيت کرديم و تنها در زدن ضربات آخر دقت نداشتيم، وگرنه اين بازی را با ۳-۴ گل اختلاف می‌برديم.

قلعه‌نويی درباره‌ی داوری مسابقات گفت: نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم. در هر صورت صحنه‌های اين بازی در برنامه‌های کارشناسی تلويزيونی مورد بررسی قرار می‌گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درباره‌ی افت تيم استقلال نيز گفت: من اين موضوع را نمی‌پذيرم و اين سوال ناديده گرفتن زحمات بازيکنان استقلال است. افت يعنی آن‌که ما در اين بازی سه گل می‌خورديم اما چنين چيزی نبود و مانند بازی فولاد خوزستان همه چيز در اختيار ما قرار داشت.

سرمربی تيم فوتبال استقلال درباره‌ی مباحث مطرح شده پيرامون تبانی و شايعه‌ی درگيری با ميثم منيعی در فرودگاه نيز اظهار کرد: اين موضوع ديگر بحث جديدی بود. زمانی که من از مالزی بازگشتم همه گونه فشار بر روی من وجود داشت و من سه هفته نخوابيدم اما امير قلعه‌نويی را می‌شناسيد. من از جنوب شهر آمده‌ام و همواره خالصانه کار کرده‌ام.

قلعه‌نويی افزود: متاسفانه خبری که خبرگزاری فارس منتشر کرد زندگی من را تحت‌الشعاع قرار داد و از مسوولان دولتی می‌خواهم که به اين مساله رسيدگی کنند. من در فرودگاه حتی ميثم منيعی را نديدم که بخواهم با او درگير شوم. درباره‌ی بحث تبانی صحبتی ندارم اما درباره‌ی اين موضوع معتقدم بايد با کسانی که بدون در نظر گرفتن شرايط و کنکاش کافی با يک تيتر احساسات و عواطف مردم را هدف گرفته‌اند برخورد شود.

زمانی که خبرنگار خبرگزاری که قلعه‌نويی از آن نام برده بود، به دفاع از عملکرد خود پرداخت، قلعه‌نويی گفت: من معتقدم خبرگزاری‌ای که بودجه‌ی خود را از بيت‌المال دريافت می‌کند بايد درباره‌ی مسائلی که می‌نويسد دقت کند و نبايد خبر کذب را منتشر کند. چطور شما بر روی خبرگزاری خود تعصب داريد، اما من نبايد بر روی اين موضوع که شما با يک خبر کذب با آبروی ۳۰ ساله‌ی من بازی کرده‌ايد ناراحت شوم. چرا خبرگزاری‌ای که دو سال است تاسيس شده حداقل ظرف يک سال گذشته تمام وقت خود را به انتقاد از من و استقلال اختصاص داده است.

سرمربی تيم فوتبال استقلال ادامه داد: مگر شما مسلمان نيستيد؟ چرا مطالب غيرواقعی منتشر می‌کنيد؟

وی در بخش ديگری از صحبت‌هايش پيرامون ضعف اين تيم بر روی ضربات ارسالی از دو جناح نيز گفت: اگر به رختکن تيم ما مراجعه کنيد مشخص است که هر بازيکنی چه وظيفه‌ای دارد. در صحنه‌ی گل سايپا هم سياوش اکبرپور يار مستقيم خود را که برجلو بود رها کرد و او توانست توپ را وارد دروازه کند.

قلعه‌نويی درباره‌ی کنترل تيمش در شرايط حساس هفته‌های پايانی ليگ برتر و در ميان حاشيه‌سازی‌ها نيز گفت: اين سوال بسيار خوب است. بعضی مواقع دوستان خبرنگار با من تماس می‌گيرند و زمانی که جواب تلفن آنها را نمی‌دهم ناراحت می‌شوند و به اين راحتی برعليه من تيتر می‌زنند. اما اين حاشيه‌ها تنها مربوط به امسال نيست.

سرمربی تيم فوتبال استقلال افزود: در سه سال پيش نيز يک خبرگزاری بحث فوتبال پاک را مطرح کرد اما به ما تهمتی نزدند اما امسال کاری کردند که من در طول ۳ هفته، ۲ ساعت هم نخوابيدم و آبروی ۳۰ ساله‌ی من را زير سوال بردند.

وی درباره‌ی بحث تبانی هم افزود: من از برخی افراد که در روزنامه‌ها حرف‌هايی را زده‌اند گذشت می‌کنم اما يکی دو نفر در برنامه‌های زنده تلويزيونی از جمله برنامه‌ی ۹۰ صحبت‌هايی داشته‌اند که بی‌ترديد از آنها شکايت خواهم کرد.

قلعه‌نويی درباره‌ی بحث پيرامون قراردادش گفت: اين صحبت به هيچ وجه مربوط به زمان اخير نيست بلکه برای سه چهار هفته‌ی گذشته است. در هر صورت هنوز دو سه بازی ديگر باقی مانده و صحبت کردن در اين‌باره زود است.

سرمربی تيم فوتبال استقلال درباره‌ی شانس قهرمانی استقلال نيز گفت: تصور می‌کنم ما ۳۰ درصد شانس قهرمانی داريم.

وی درباره‌ی اين‌که بازيکنانی چون سياوش اکبرپور در بازی‌های حساس استقلال دچار استرس نيز می‌شوند گفت: اگر آنها دچار استرس می‌شدند که به اين زيبايی بازی نمی‌کردند. در هر صورت گاهی پيش می‌آيد که بهترين مهاجم هم در يک قدمی توپ را به بيرون می‌زند.

قلعه‌نويی ادامه داد: من تيم را سيزدهم تحويل گرفتم و اکنون اين تيم ۱۱ رده در جدول صعود داشته است. ما بهترين خط حمله را در ليگ‌های مطرح جهان پس از بارسلونا داريم. در عرض شش ماه دو بار استقلال آسيايی شده است و آقای گلی هم برای تيم استقلال است.

سرمربی تيم فوتبال استقلال ادامه داد: من شنيده‌ام که مجيد جلالی بازيکنانش را جمع کرده و به آنها گفته ليگ تمام نشده است. شما بايد مقابل ذوب آهن به گونه‌ای بازی کنيد که ۲۰ سال ديگر از اين بازی ياد کنند اما، ما به اين مسائل کاری نداريم. در مقابل پيام بازی دشواری پيش رو داريم که بايد آن را با اقتدار به پايان برسانيم. سه سال قبل اين اتفاق مهم برای ما افتاد و در هفته‌ی پايانی قهرمان شديم. اميدوارم که اين بار هم در جوار حرم امام رضا (ع) اين اتفاق رخ دهد.





















Copyright: gooya.com 2016