پنجشنبه 20 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سکوت عادل، تلفن مشکوک به قلعه نويی، ادامه حرف و حديث ها درباره تيم ملی و برنامه نود، فردا

واعظ آشتيانی مدير عامل باشگاه استقلال نيز خبر از آن داده است که يک روز پيش از برگزاری مسابقه حساس اين تيم با باشگاه قطری ام صلال يکی از مسئولان فدراسيون فوتبال با قلعه نويی تماس گرفته و گفته است که وی به عنوان سرمربی تيم ملی انتخاب شده است.
در ادامه واکنش ها به انتخاب سرمربی جديد تيم ملی فوتبال و برنامه ورزشی نود، عادل فردوسی پوردر برابر انتقادات به برنامه اخير خود سکوت را ترجيح می دهد و مدير عامل باشگاه استقلال نيز از فدراسيون فوتبال انتقاد کرده که چرا به قلعه نويی وعده سرمربی گری داده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش «فردا» برنامه دوشنبه شب نود که با حضور محمد مايلی کهن سرمربی جديد تيم ملی فوتبال اجرا و پخش شد، واکنش های متفاوتی را در پی داشت. از جمله اين واکنش ها، انتقاد اعضای کميته تربيت بدنی مجلس از برنامه نود و مجری آن بود که ضمن حمايت از مايلی کهن به خورد انتقادی عادل فردوسی پور با وی اعتراض کرده و حتی هشدار داده اند که در صورت ادامه اين روند مسئولان صداو سيما هم بايد در مجلس حاضر شده و درباره عملکرد برنامه نود توضيح بدهند.

در پاسخ به اين هشدارها عادل فردوسی پور تنها به اين جمله بسنده کرده است که«اهل درگيری رسانه ای نيستم. بنابر اين سکوت می کنم». فردوسی پور اين توضيح مختصر را به خبرنگار همشهری داده است.

از طرفی ديگر واعظ آشتيانی مدير عامل باشگاه استقلال نيز خبر از آن داده است که يک روز پيش از برگزاری مسابقه حساس اين تيم با باشگاه قطری ام صلال يکی از مسئولان فدراسيون فوتبال با قلعه نويی تماس گرفته و گفته است که وی به عنوان سرمربی تيم ملی انتخاب شده است.

واعظ آشتيانی با انتقاد از اين اقدام مسئولان فدراسيون فوتبال گفت: يکی از مسئولان فدراسيون يک روز قبل از بازی با ام صلال به قلعه نويی قول سرمربی گری تيم ملی را داد. اين کار بسيار ناپخته ای بود و در هيچ جای دنيا رسم نيست که با سرمربی يک تيم تماس گرفته شود. اين کار آقايان غير حرفه ای و ناشيانه بود و گمان می کنم آنها نيازمند آموزش هستند.





















Copyright: gooya.com 2016