سه شنبه 1 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: شکست سپاهان در ورزشگاه خانگی، نماينده ايران در خطر حذف، مهر

تيم فوتبال سپاهان اصفهان با قبول شکست خانگی برابر تيم بنيادکار ازبکستان شانس صعود خود به مرحله حذفی ليگ قهرمانان آسيا را کاهش داد.
به گزارش خبرنگار مهر، دو تيم سپاهان ايران و بنيادکار ازبکستان از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار کننده ديداری در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا بودند که در پايان اين تيم نماينده کشورمان با يک گل مغلوب حريف شد.
تک گل نماينده ازبکستان را در اين ديدار" تيمور کاپادزه" در دقيقه ۱۹ به ثمر رساند. او روی ارسال کرنر سرور جباروف موفق به گشودن زردپوشان اصفهانی شد. قضاوت ديدار سپاهان ايران - بنيادکار ازبکستان برعهده " سان بائو جی" از چين بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم فوتبال سپاهان با قبول اين شکست ۴ امتيازی باقی ماند و به رده سوم گروه چهارم مسابقات ليگ قهرمانان آسيا سقوط کرد تا از شانس کمتری برای صعود به مرحله دوم برخوردار باشد. بنيادکار بااين پيروزی ۷ امتيازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

***

شعار تماشاگران عليه کادر فنی و خطيبی

ديدار تيم های فوتبال سپاهان ايران و بنيادکار ازبکستان در حالی در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد که تماشاگران به داور و کادر فنی سپاهان به شدت اعتراض کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم های فوتبال سپاهان ايران و بنيادکار ازبکستان عصر امروز در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد که در جريان اين ديدار تيم فوتبال سپاهان نتوانستند انتظارات را برآورده کند و با يک گل مغلوب حريف خود شد. حاشيه های اين ديدار را در زير می خوانيد:

* دروازه بان تيم بنيادکاراز ابتدای نيمه دوم به اتلاف وقت پرداخت که اين موضوع با اعتراض بازيکنان سپاهان همراه بود. تماشاگران سپاهان همچنين به داور اين مسابقه نيز اعتراض داشتند.

* مهدی تاج نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال از ابتدای اين ديدار در جايگاه ويژه اين بازی را نگاه می کرد.

* عملکرد رسول خطيبی باعث شد تا تماشاگران بارها عليه اين بازيکن شعار دهند. آنها اعتقاد داشتند کاظمی به اندازه پسرش به خطيبی بها می دهد.

* پس از پايان اين ديدار و قطعی شدن شکست سپاهان، تماشاگران اين تيم شعارهايی عليه کادر فنی و رسول خطيبی سر دادند و خواستار جدايی آنها از سپاهان شدند.

***

ممدف:
مشکل فوتبال ايران و سپاهان رهبری و مديريت است
مستحق پيروزی بوديم

سرمربی تيم فوتبال بنيادکار ازبکستان مشکل فوتبال ايران و تيم سپاهان را رهبری و مديريت منسجم آنها دانست.
به گزارش خبرنگار مهر، ممدف سرمربی تيم فوتبال بنيادکار ازبکستان پس از پيروزی يک بر صفر عصر سه شنبه تيمش برابر سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: به فوتبال ايران احترام می گذارم زيرا در اين سالها بازيکنان بسياری از اين کشور در تيم ها و ليگ های مطرح اروپايی به ميدان رفته اند اما مشکل فوتبال ايران و باشگاه سپاهان رهبری و مديريت منسجم است و بايد برای حل اين دو مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: وظيفه ما پيروزی در اين ديدار بود و بايد سپاهان را شکست می داديم زيرا اين بازی آخرين شانس ما بود و حالا شانس مان برای صعود به مرحله بعد بسيار افزايش يافت.

سرمربی تيم فوتبال بنيادکار ازبکستان گفت: بازی سختی برای دو تيم بود و هر دو تيم با سيستم های متفاوت نسبت به بازی قبل دراين ديدار به ميدان آمدند ولی ما پس از آنکه در دقيقه ۱۶ گل برتری را به نتيجه رسانيدم با برنامه بهترين بازی را ادامه داديم و در نهايت پيروزمسابقه نام گرفتيم.

وی در پاسخ به اين سئوال که آيا تيم شما برای دفاع به ايران آمده بود اظهار داشت: ما در تاشکند هوادار داشتيم همانند تيم سپاهان. اما ما از اين وضعيت بهتر استفاده کرديم. ضمن اينکه در لحظات حساس بهتر از سپاهان نتيجه گرفتيم و تيممان را هجومی تر به ميدان فرستاديم و فرصت برای ضد حمله به سپاهان نداديم.

***

فرهاد کاظمی:
مقصر اصلی شکست سپاهان من هستم
شانس آورديم ۴ گل نخورديم


سرمربی تيم فوتبال تيم سپاهان اتخاذ تاکتيک اشتباه برای اين ديدار را يکی از دلايل شکست تيمش عنوان کرد و گفت: مقصر اين باخت من هستم.
به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد کاظمی که پس از شکست تيم فوتبال سپاهان برابر بنيادکار در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بيان مطلب فوق افزود: ما بسيار بد بازی کرديم. حتی ۵ دقيقه از ۹۰ دقيقه بازی هم صاحب توپ هم نبوديم. بازيکنان ما نه از نظر تاکتيکی و نه از نظر درگيری در ميانه ميدان و نه از لحاظ روحی نتوانستند خود را با شرايط بازی وفق دهند و در چنين شرايطی طبيعی بود در اين ديدار شکست بخوريم و شانس آورديم در اين بازی ۴ گل نخورديم.

وی افزود: در ازبکستان وقتی تيم بنيادکار ۲ بر يک عقب افتاد تماشاگرانش يکصدا اين تيم را تشويق کردند اما در اينجا در شرايطی که فرصت زيادی برای جبران نتيجه بازی داشتيم چنين اتفاقی رخ نداد.

وی با بيان اينکه تنها يک حمله کرديم و در آن هم هادی عقيلی در محوطه جريمه متوقف شد و داور پنالتی را نديد، تصريح کرد: اين يکی از بدترين بازيهای سپاهان بود. ما هم در درگيری و جنگ های ميانه ميدان باختيم و هم از لحاظ روحی ناکام بوديم. شايد تمام اينها به خاطر جوی بود که در اين مسابقه حاکم شده بود.

سرمربی تيم فوتبال تيم سپاهان درپاسخ به اين سئوال که چرا اين اتفاق افتاد و بازيکنان نتوانستند برنامه های تاکتيکی را به خوبی در زمين پياده کنند اظهار داشت: وقتی از بازيکنان کناری خواستيم در حملات شرکت کنند و آنها يک بار هم از نيمه زمين جلوتر نرفتند و مهاجمان هم نتوانستند خود را در نقاط کور دفاع ازبکستان قرار دهند، ما چکار بايد می کرديم. آنها خواسته های ما را پياده نکردند، حتی به اندازه يک درصد.

وی ادامه داد: اشتباه تاکتيکی از جانب من اتخاذ شد و تيم به اشتباه من باخت. بازيکنان چيزی را که خواسته بوديم انجام ندادند و در يک روز بد بايد می باخيتم. البته از زحمات تمام بازيکنان تشکر می کنم.

وی در مورد شعارهای تماشاگران که عليه وی و رسول خطيبی سر داده شد تاکيد کرد: اشکالی ندارد زيرا خواسته طبيعی آنهاست. ما در روزی که بد بوديم باختيم گرچه اگر آنها از ما حمايت می کردند شايد نتيجه ديگری رقم می خورد.

وی اضافه کرد: روی نيمک هم دست ما خالی بود و همه مهاجمان ما هم همينگونه بودند. بهمن طهماسبی مصدوم بود و وقتی تيم را سه مهاجمه کرديم آنها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

کاظمی افزود:ما بايد در دو بازی آينده برای پيروزی به ميدان برويم و در صورت رسيدن به اين هدف به مرحله بعد صعود خواهيم کرد.





















Copyright: gooya.com 2016