پنجشنبه 20 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: الاتفاق بالاتر از سپاهان ايستاد، الشباب عربستان سايه به سايه پرسپوليس پيش می رود، مهر

تيم فوتبال الاتفاق عربستان با برتری پرگل مقابل الشباب امارات به صدر جدول رده بندی گروه D مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا صعود کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در آخرين ديدار از هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا، شب گذشته تيم الاتفاق عربستان در ورزشگاه پرنس محمد شهر دمام به مصاف الشباب امارات رفت و توانست ميهمان اماراتی خود را با شکست سنگين ۴ بريک روبرو کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين بازی پرنس تاگو (۶ و ۸۱) و صالح بشير (۱۶ و ۶۷) برای ميزبان گل زدند و ريناتو تنها يکی از گل‌های خورده الشباب را در دقيقه ۴۸ جبران کرد.

با اين حساب الاتفاق با شش امتياز در صدر جدول گروه D قرار گرفت و سپاهان با چهار امتياز در جای دوم ايستاد. بنيادکار چهار امتيازی و الشباب سه امتيازی نيز به ترتيب در رده های سوم و چهارم اين گروه قرار گرفتند.

در بازيهای هفته چهارم گروه D که روز ۲۱ آوريل - اول ارديبهشت ماه برگزار می شود تيم الشباب در امارات ميزبان الاتفاق است و سپاهان در اصفهان با بنيادکار ديدار می کند.

***

الشباب عربستان سايه به سايه پرسپوليس پيش می رود

الشباب عربستان در بازی با الشارجه امارات از شکست يک برصفر به برتری ۳ بريک رسيد تا کماکان به تعقيب سايه به سايه پرسپوليس در گروه B مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا ادامه دهد.
به گزارش خبرگزاری مهر، چهارشنبه شب در بازی دوم از هفته سوم مرحله گروهی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا تيم الشارجه ميزبان الشباب عربستان بود و در حاليکه با گل دقيقه يازده اندرسون از ميزبان خود پيش افتاده بود در نهايت متحمل شکست ۳ بريک شد.

برای الشباب در اين بازی خارج از خانه ناصر الشمرانی در دقيقه ۲۰ و از روی نقطه پنالتی، عبدو عاطف (۴۱) و مارچلو راميرو کاماچو (۴۷) گلزنی کردند.

با اين نتيجه الشباب در امتياز هفت با پرسپوليس برابر شد و در کنار اين تيم در صدر جدول رده بندی گروه B مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا ايستاد. در اين گروه الغرافه با سه امتياز در جای سوم قرار گرفته و الشارجه همچنان بدون امتياز در انتهای جدول ايستاده است.

در هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا سه شنبه ۲۱ آوريل - اول ارديبهشت الشباب ميزبان الشارجه است و پرسپوليس در دوحه به مصاف الغرافه قطر می رود.





















Copyright: gooya.com 2016