سه شنبه 8 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاشيه سازی دوباره محمد مايلی کهن: "پارتی قطبی باراک اوباما بوده"، اعتماد

سرمربی سايپا که هنوز داستان اختلافاتش با علی دايی نقل محافل ورزشی است و يک پرونده قضايی ديگر نيز به خاطر اظهاراتش در مورد امير قلعه نويی دارد، در آخرين روز از رقابت های ليگ برتر مجدداً حاشيه ساز شد.

اين بار سوژه فيروز کريمی سرمربی باشگاه صباباتری قم است.

غروب يکشنبه خبرنگارانی که در محل کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه انقلاب کرج جمع شده بودند با وجود سابقه اظهارات تند محمد مايلی کهن، تمام تلاش شان را به خرج دادند تا در قبال حرف های تازه او چندان شگفت زده نشوند. مايلی کهن که به نظر می رسيد به شدت از فيروز کريمی دلخور است، از الفاظ رکيکی سخن گفت که اين مربی در طول جريان بازی استفاده کرده است. مايلی کهن می گويد؛ «وقتی الفاظ رکيکی از فيروز کريمی شنيدم از داور چهارم خواستم با اين رفتار برخورد کند چراکه ورزشگاه محيطی است مقدس و نبايد چنين الفاظی در آن برده شود.» سرمربی سايپا در تشريح اتفاقات بازی سايپا و صبای قم می گويد؛ «داور مسابقه درست يا غلط بازيکن ما را مستقيم اخراج کرد و فيروز کريمی در کنار زمين از هر لفظی استفاده می کرد و حتی يکی از بازيکنانم بعد از بازی به من گفت شنيده اين آقا به بازيکن خود می گويد مگه بهت نگفتم اين غ...ف رو بگير، البته اين لفظ در مقابل ديگر الفاظ اين آقا مودبانه بود. من به داور چهارم گفتم ورزشگاه مکان مقدسی است و اينجا باغ وحش نيست که اين آقا چنين می گويد. به همين خاطر هم از زمين مسابقه اخراج شدم.» مايلی کهن در ادامه می گويد؛ «اگر من اين حرف ها را می زنم برای اين است که فوتبال ما بايد پاک شود، چراکه امروز فوتبال ما بسيار آلوده شده و تا زمانی که من باشم اجازه نمی دهم برخی افراد همچون فيروز کريمی با لودگی، مضحکه و دلقک بازی خيلی از افراد را تخريب کنند. به قاطعيت می گويم اين آقا بازيکنان خود را به زور آمپول به زمين می فرستد و يکی از عاملان دوپينگ است. البته من در اين زمينه مدارک و مستندات کافی دارم که در صورت نياز ارائه می دهم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی سايپا در ادامه حتی افشين قطبی و مقداد نجف نژاد مديرعامل سابق استقلال تهران را نيز بی نصيب نمی گذارد؛ «آقای نجف نژاد بعد از اينکه قطبی به جای من آمد، می گويد از قبل گفته مايلی کهن لياقت تيم ملی را ندارد و افشين قطبی را به فدراسيون فوتبال معرفی کرده است. به همين خاطر من از اين به بعد اين آقا را بی مقداد نجف نژاد صدا می زنم. کارنامه ايشان با شاهکاری که در استقلال داشته اند مشخص است. به ايشان توصيه می کنم حالا که قطبی را برای تيم ملی معرفی کرده اند، خانم رايس را هم به جای متکی برای وزارت امور خارجه معرفی کنند.»

اظهارات مايلی کهن در مورد افشين قطبی هم جالب توجه است؛ «اين آقا بعد از رفتن از ايران کل کشور را زير سوال برد و گفت ايران فاقد امنيت و امکانات ابتدايی است و ... ايشان حتی وقتی در ايران بودند همه خبرنگاران را ديوانه و بازيکنان خود را حيوان خطاب کرده بودند. پس پارتی ايشان باراک اوباما بوده که توانسته با تمام اين الفاظ به عنوان سرمربی تيم ملی انتخاب شود.»

اظهارات محمد مايلی کهن در مورد فيروز کريمی به سرعت از جانب باشگاه صباباتری با واکنش روبه رو می شود. سرپرست صبای قم در اين مورد می گويد؛ «تهمت به باشگاه و سرمربی تيم را حتماً از طريق مراجع قضايی پيگيری می کنيم. ما برای مايلی کهن احترام قائل هستيم اما صحبت های انجام شده را رد می کنيم و بی ترديد هر تهمتی که به مجموعه باشگاه صبا زده شود را از طريق مراجع قضايی پيگيری می کنيم.»

کريم ملاحی مديرعامل باشگاه صبا نيز فردای روزی که مايلی کهن مدعی شده فيروز کريمی بازيکنان خود را به زور آمپول به زمين می فرستد و يکی از عاملان دوپينگ است، در گفت وگو با يک خبرگزاری می گويد؛ «نمی دانم چرا مايلی کهن قبل از ديدار با صبا چنين صحبت هايی را انجام نداده بود. ظاهراً ايشان مدعی العموم است و احساس می کند پاک ترين انسان روی زمين است. به دليل اظهارات مايلی کهن حتماً از او به کميته انضباطی شکايت خواهيم کرد و اين موضوع را از طريق مراجع قانونی پيگيری می کنيم.»





















Copyright: gooya.com 2016