دوشنبه 7 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک شکايت ديگر از مايلی‌کهن، ايسنا

سرپرست صبا: تهمت‌ها را از طريق مراجع قضايی پيگيری می‌کنيم

سرپرست تيم فوتبال صبای قم گفت: تهمت به باشگاه و سرمربی تيم را از طريق مراجع قضايی پيگيری می‌کنيم.

پيمبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره تازه‌ترين صحبت‌های مايلی‌کهن پيرامون فيروز کريمی اظهار کرد: حتما از طريق باشگاه موضوع را پيگيری می‌کنيم، ما برای مايلی‌کهن احترام قائل هستيم اما، صحبت‌های انجام شده را رد می‌کنيم و بی‌ترديد هر تهمتی که به مجموعه‌ی باشگاه صبای قم زده شود را از طريق مراجع قضايی پيگيری می‌کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: بعضی اظهارات واقعا مايه‌ی تاسف است و اين الفاظ رکيک و تهمت‌ نبايد مطرح شود، گويا قرار است جوان‌ها از ما بزرگترها ادب ياد بگيرند اما، هر روز شاهد افزايش اين کشمکش‌ها و ناسزاها هستيم و امروز هم در نشست هيات مديره پيرامون اين اقدام تصميم‌گيری می‌شود.

پيمبری درباره پايان ليگ هشتم نيز گفت: در هر صورت ما اهداف بالايی داشتيم که دست يافتن به قهرمانی ليگ برتر اصلی‌ترين اين اهداف بود اما، ناداوری حداقل در ۱۰ مسابقه و بدشانسی سبب شد تا به اين نتيجه دست نيافتيم.

سرپرست صبا ادامه داد: از نظر روند بازی و هارمونی تاکتيکی بهترين عملکرد را داشتيم اما، ناداوری به ما در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا ضربه زد.

وی افزود: در آسيا تيم‌های ثروتمند آسيايی بر داوری‌ها نفوذ دارند و حرف اول در اين مسابقات را قضاوت‌ها می‌زند.

پيمبری افزود: اکنون که ليگ برتر پايان يافته به جام حذفی فکر می‌کنيم و اگر ناداوری‌ها اجازه دهد در جام حذفی قهرمان می‌شويم.

مايلی کهن مدعی شده است که فيروز کريمی بازيکنان خود را به زور آمپول به زمين می‌فرستد و يکی از عاملان دوپينگ است.





















Copyright: gooya.com 2016