چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استويچکوف: با ابومسلم قرارداد نبسته‌ام، يوفا

يوفا: بازيکن سال اسبق فوتبال جهان گفت: تا اين لحظه هيچ قراردادی با باشگاه ابومسلم امضا نکرده ام.

به گزارش يوفا هريستو استويچکوف گفت: تنها چيزی که تا به اين لحظه می توانم بگويم اين است که با باشگاه ابومسلم ايران قراردادی امضا نکرده ام.

وی افزود: تنها در همين حد عنوان می کنم. مطلع هستم مذاکراتی با مدير برنامه هايم انجام شده است.

مربی اسبق تيم ملی فوتبال بلغارستان و باشگاه سلتاويگو اسپانيا اين اظهارات را يک روز پس از صحبت های حسين قاسمی،‌ مديرعامل باشگاه ابومسلم و انعکاس گسترده اين خبر در سطح رسانه های خبری بلغارستان، ‌فرانسه،‌ اسپانيا و برزيل عنوان کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




استويچکوف سابقه مربی گری در تيمهای بارسلونا اسپانيا ، زسکا صوفيه بلغارستان ، تيم ملی فوتبال بلغارستان و سلتاويگو اسپانيا را دارا می باشد. وی در تاريخ ۶ آبان ۱۳۸۵ در ايالت کاتالونيای اسپانيا باشگاه هريستو استويچکوف را تاسيس کرد.

باشگاه بارسلونا (که زمانی استويچکوف را به عنوان بازيکن و بعدها، مربی، در اختيار داشت) کمکهای شايانی را برای تاسيس اين باشگاه انجام داده است.

هريستو به ترتيب بازيکن و کاپيتان تيم های مختلفی از جمله: ماريکا پلوديو ، جوری گاگارين پلوديو ، هبروس ، زسکا صوفيه ، بارسلونا ، پارما ايتاليا ، النصر عربستان ، کاشيوا ريسول ژاپن ، شيکاگو فاير و DC يونايتد امريکا بوده است.

هريستو شديدا" مورد حمايت روئسای بارسلونا و هواداران اين تيم اسپانيائی می باشد و در بارسلونا حاميان بسياری دارد.

حسين قاسمی با اعلام اين خبر گفت: مذاکرات مقدماتی را با هريستو استويچکوف در امارات انجام داديم و با وی برای هدايت تيم فوتبال ابومسلم در ليگ نهم به توافق رسيديم.

وی ادامه داد: قرار است اين مربی هفته آينده برای انجام مذاکرات نهايی و عقد قرارداد به ايران سفر کند.

مديرعامل ابومسلم افزود: قرارداد ابومسلم با اين مربی دو ساله خواهد بود و قرار است يک مربی بلغار نيز به عنوان دستيار وی را همراهی کند.

استويچکوف متولد ۸ فوريه ۱۹۶۶ و در شهر پلوديو بلغارستان می باشد، وی فوتبال حرفه ای را در سال ۱۹۹۰ آغاز کرد و در سال ۱۹۹۴ با حذف آلمان از جام جهانی ۹۴ امريکا بزرگترين افتخار خود و تاريخ فوتبال بلغارستان را رقم زد و در همين سال بهترين گلزن جام جهانی و دارنده توپ طلائی و کفش طلائی در کلکسيون افتخارات خود می باشد.

نامهای اختصاری اين بازيکن در زمان بازيگری عبارتند از:
Cristo
Itzo
The Mad Bulgarian
The Dagger
El Pistolero
Raging Bull
The Modern Left

اين خبر درحالی منتشر شد که مدير عامل باشگاه ابومسلم امروز صبح در گفتگو با خبرگزاری فارس بيان کرده بود: با فروش ساختمان خواسته‌های استويچکوف را برآورده می‌کنيم.

مديرعامل باشگاه ابومسلم گفت: با فروش ساختمان‌هايمان مشکلات مالی باشگاه برطرف می شود و خواسته‌های استويچکوف را برآورده می‌کنيم.

حسين قاسمی در گفت و گو با فارس در مورد اينکه باشگاه ابومسلم با وجود مشکلات مالی چگونه سراغ مربی مثل استويچکوف می رود؛ عنوان کرد: تا خرداد مشکلات مالی ما حل خواهد شد و ديگر مشکلی در اين زمينه وجو نخواهد داشت.

وی در مورد اينکه در خرداد چه اتقاقی رخ می دهد که مشکلات حل خواهد شد؛ اظهار داشت: ساخت و سازهايی داريم که با فروش آنها در خرداد مشکلات حل می شود و خواسته های سرمربی بلغاری را برآورده می کنيم.

وی تاکيد کرد: شايد نتوانيم تمام نيازهايش را برطرف کنيم اما در حد توان باشگاه آنچه که مدنظر استويچکوف است را برآورده خواهيم کرد.

قاسمی درباره قرارداد با مربی بلغاری و ابراز تعجب برخی افراد، يادآور شد: استويچکوف قرارداد دو ساله با باشگاه امضا و از طريق نمابر برايمان ارسال کرده است. بنابراين جای هيچ گونه شک و ابهامی وجود ندارد.

وی در مورد صحبت های خداداد عزيزی که خبر عقد قرارداد با سرمربی اسبق تيم ملی بلغارستان را خنده دار توصيف کرده بود؛ گفت: به ايشان بگوييد به گريه او هم خواهيم رسيد.





















Copyright: gooya.com 2016