چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نيمه‌ نهايی جام حذفی فوتبال، شبه فينال، ايسنا

جام حذفی فوتبال ايران پنج‌شنبه بيست و چهارم ارديبهشت ماه به ايستگاه ما قبل پايانی خود می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در مرحله نيمه پايانی جام حذفی فوتبال کشور تيم‌های صبای قم با ذوب آهن اصفهان و راه آهن شهر ری با پاس همدان به مصاف يکديگر می‌روند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* صبای قم - ذوب آهن اصفهان (‌ورزشگاه يادگار امام (ره) قم)

صبای قم آخرين بخت خود را برای آسيايی شدن در قهرمانی جام حذفی می‌بيند و اکنون در اين ديدار خانگی چاره‌ای به جز پيروزی ندارد، البته آنها در مقابل مس رفسنجان هم درخانه برای رسيدن به پيروزی جان به لب شدند اما، ذوب آهن که در ديدار انتقامی از سد فولاد خوزستان گذشت هم برای اين ديدار سراپا انگيزه است و آنها می‌خواهند حداقل در اين فصل جام حذفی را به اصفهان ببرند. بازی پنج شنبه اصفهان خود دست کمی از يک فينال ندارد.


* راه‌آهن شهر ری - پاس همدان ( ورزشگاه اکباتان تهران - ساعت ۱۷)

شايد اين موضوع که راه‌آهن يا پاس با توجه به عملکردشان در ليگ برتر يکی از فيناليست‌های جام حذفی باشند دور از ذهن بود اما، اين دو تيم در جام شگفتی‌ها به نيمه نهايی رسيدند و البته هر کدام در اين مسير تيم‌های بزرگی را از پيش رو برداشته‌اند، برای تارتار جوان و بگوويچ با تجربه اين ديدار انگيزه‌های بسياری را به همراه دارد، تارتار می‌خواهد رکورد ديگر را در راه آهن به ثبت برساند و برای اولين بار در تاريخ باشگاه اين تيم را به فينال جام حذفی ببرد و بگوويچ هم می‌خواهد بر روی نيمکت پاس باقی بماند. نبرد انگيزه ها در اکباتان ديدنی خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016