یکشنبه 3 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربي تيم فوتبال بانوان؛ بازنده سربلند خواهيم بود!، اعتماد

به گفته سرمربي تيم ملي فوتبال بانوان، ايران در دور اول مسابقات انتخابي فوتبال جام ملت هاي بانوان آسيا با قرعه سختي روبه رو شده است.

تيم ملي فوتبال بانوان در دور اول مسابقات انتخاباتي فوتبال جام ملت هاي آسياي بانوان در گروه B با تيم هاي ازبکستان و تايلند هم گروه شده است. به اعتقاد مظفر از آنجايي که تيم ملي تاکنون تجربه بازي با هيچ يک از دو تيم قدرتمند را نداشته است نبايد اين دو تيم را دست کم گرفت چرا که تايلند جزء پنج تيم برتر فوتبال زنان آسيا است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شهرزاد مظفر سرمربي تيم ملي فوتبال بانوان با بيان شعار «بازنده سربلند» در خصوص مسابقات آتي تيمش در جام ملت هاي آسياي بانوان مي گويد؛ «با توجه به اينکه دومين دوره يي است که حضور در اين مسابقات را تجربه مي کنيم در مجموع سعي مان بر اين است که بتوانيم با تمام قدرت و با يک آمادگي کامل بازي کنيم و در صورت صعود نکردن به دور بعدي مسابقات يک بازنده سربلند باشيم.»

قابل توجه است که ملي پوشان ايران دو مرحله اردوي متمرکز يک هفته يي را طي ماه هاي فروردين و ارديبهشت سپري کردند و در حال حاضر هم همراه تيم هاي باشگاهي در دور رفت رقابت هاي ليگ فوتبال باشگاه هاي کشور حضور دارند تا 13 خردادماه راهي اردوي تدارکاتي نروژ شوند. اردوي آماده سازي نروژ به مدت 10 روز به طول مي انجامد که طي آن ملي پوشان دو بازي تدارکاتي را با تيم هاي باشگاهي فوتبال اين کشور جهت آمادگي هرچه بهتر تا قبل از حضور در دور اول جام ملت هاي آسيا انجام خواهند داد. سرمربي تيم ملي پوشان بانوان در خصوص چگونگي شرايط و وضعيت بازيکنانش توضيح مي دهد؛ «در مجموع همه ملي پوشان در شرايط مطلوبي به سر مي برند. در حال حاضر کتايون خسرويار (بازيکن مياني) و آذر موسوي (بازيکن دفاع راست) تيم با مصدوميت مواجه شده اند که بعيد به نظر مي رسد ظرف يک ماه آينده بتوانند تيم را در جام ملت ها همراهي کنند.» لازم به ذکر است دور اول مسابقات انتخابي فوتبال بانوان جام ملت هاي آسيا 13 تيرماه آغاز مي شود و اين در حالي است که سرمربي تيم ملي فوتبال همچنان از وضعيت نامطلوب امکانات رفاهي چون کمبود لباس هاي ورزشي يک شکل، تغذيه نامناسب و خوابگاه بازيکنانش شکايت دارد و ظاهراً شرايط تيم ملي با فرصت باقيمانده اندک به حد مطلوب نخواهد رسيد؛ در نتيجه پيش بيني مي شود شعار «بازنده سربلند» شهرزاد مظفر به حقيقت بپيوندد.

در مرحله مقدماتي مسابقات جام ملت هاي آسياي بانوان از هر گروه يک تيم به مرحله نهايي صعود مي کند و پنج تيم کره شمالي، چين، ژاپن، استراليا و کره جنوبي بدون حضور در مرحله مقدماتي در مرحله نهايي حاضر خواهند بود. همچنين دور اول اين مسابقات با ميزباني تيم هاي تايلند، ويتنام و چين برگزار مي شود.





















Copyright: gooya.com 2016