یکشنبه 3 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علي آبادي: 70 درصد سهام پرسپوليس و استقلال به مردم واگذار مي‌شود، فارس

رئيس سازمان تربيت بدني گفت: براي صعود به جام جهاني قطبي دل‌ها را به بهم پيوند زده و نزديك كرده است.

به گزارش خبرگزاري فارس، محمد علي آبادي پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جامعه هرگاه نگاه ملي باشد موفقيت حاصل مي‌شود. بازيكنان تيم ملي با علاقه و انگيزه زياد آماده هستند با هدايت افشين قطبي به جام جهاني صعود كنند و يك روز به يادماندني براي ايران اسلامي رقم بزنند.
وي افزود: مردم و مسئولان از بازيكنان تيم ملي مي‌خواهند با تمام توان بازي و به كشور خدمت كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علي آبادي ادامه داد: مطمئن هستم اگر بازيكنان و يا مردم احساس كنند كه در بين مسئولان و بازيكنان ناهماهنگي است و خواسته‌هاي مردم اجرا نمي‌شود مشكلاتي به وجود خواهد آمد. اين بار خوشبختانه افشين قطبي براي صعود به جام جهاني همه كار را كرده و دل‌ها را به هم پيوند زده و نزديك كرده است.

رئيس سازمان تربيت بدني تاكيد كرد: در مسائل فني نمي‌توانيم دخالتي داشته باشيم. سازمان تربيت بدني فقط مي‌تواند براي تامين نيازها حمايت خود را انجام دهد و سعي مي‌كنيم در اين زمينه به خوبي ايفاي نقش كند.

علي ابادي گفت: در جامعه براي حمايت از تيم ملي نگاه‌ها ويژه شده است. اميدوارم با همدلي بتوانيم صعود به جام جهاني و موفقيت در 3 بازي آينده را جشن بگيريم. جوانان اين مرز و بوم پتانسيل بالايي دارند.

وي در خصوص واگذاري سهام باشگاه پرسپوليس و استقلال گفت: اين دو باشگاه را به افراد خاص نمي‌دهيم چون هواداران داخل و خارج كشور اين تيم زياد است. به همين دليل به صورتي اقدام خواهيم كرد كه صاحبان اصلي آنها مردم باشند.

علي آبادي عنوان كرد: سال گذشته قرار بود پرسپوليس و استقلال به صورت شركت سهامي عام به مردم واگذار شود اما در آن زمان اعلام شد كه اين بحث زيان آور است اما حالا تصميم گرفته شده تيم ها به دست مردم باشند كه عاشقانه براي اين تيم هزينه مي‌كنند.

علي آبادي ادامه داد: براي رسيدن به هدف خود تشكيلاتي را از بين دو باشگاه، نماينده وزارت امور اقتصاد و دارايي و برخي ديگر از مراجع تشكيل داده كه اين موضوع را بررسي كنيم و تصميمات خوبي بگيريم تا 70 درصد پرسپوليس و استقلال به مردم واگذار شود و 30 درصد آن به ساير ارگان‌ها داده شود.





















Copyright: gooya.com 2016