یکشنبه 7 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدیر برنامه های کریمی و مهدوی کیا: بازگشت این دو بازیکن به تیم ملی محال نیست، ايلنا

مدير برنامه‌هاي علي كريمي و مهدي مهدوي‌كيا ضمن تائيد دوباره بر كناره‌گيري اين دو ملي‌پوش از فوتبال ملی گفت‌: كاپيتان‌هاي اول و دوم تيم ملي از قبل هم اعلام كرده بودند که در صورت عدم راه‌يابي به جام‌جهاني از تيم ملي خداحافظي مي‌كنند و اين جريان ربطي به سياست يا هر جنبه ديگر غيرورزشي ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، رضا فاضلي تصريح كرد: مهدوي‌كيا 31 و علي كريمي 30 ساله هستند و اعتقاد دارم مي‌توانند به تيم ملي كمك كنند. البته علي‌كريمي يك بار در زمان حضور علي دايي از تيم ملي كناره‌گيري خود را اعلام كرده بود اما به دليل دعوت دوباره افشين قطبي از وي و اينكه اعلام شده بود به وي نياز است، به تيم ملي بازگشت اما بعيد مي‌دانم اینباراين دو بازيكن از تصميم خود منصرف شده و دوباره لباس تيم ملي را بر تن كنند.

وي گفت: شايد در يك صورت بتوان به حضور مجدد آنها اميد داشت و آن اين است كه در صورت آمادگی این دو بازیکن در رقابتهای باشگاهی و احساس نیاز تیم ملی در صورت دعوت سرمربی ، با شناختی که از روحیه آنها دارم بعید می دانم پاسخ منفی به افکار عمومی بدهند همانگونه که علی کریمی به رغم مشکلاتی که در یک مقطعی با فدراسیون داشت اما وقتی رسانه ها و افکار عمومی خواستند که به تیم ملی کمک کند لبیک گفت و بهانه ایی نیاورد . بنابراین اگر كريمي و مهدوي‌كيا در تيم‌هاي باشگاهي خود بازي‌هاي درخشاني را به معرض نمايش بگذارند شايد دوباره شاهد حضور كاپيتان های اول و دوم تيم ملي در اين تيم باشيم.

فاضلي در خصوص احتمال جريمه فوتبال ايران به علت بستن مچ‌بندهاي سبز خاطر نشان كرد: اين موضوع بعيد به نظر مي‌رسد چرا كه قبلاَ در موارد مشابه فيفا برخورد آن‌چناني با مسببان چنين جرياناتي نداشته است به عنوان مثال در سال 2006 بازيكن غنا پرچم يكي از كشورها را پس از گلي كه به ثمر رساند را از لباس خود درآورد و به همگان نشان داد كه در آن زمان با كارت زرد داور مواجه شد و بعد هم فيفا اعلام كرد اين موضوع در حدي نسبت كه بخواهند به جريان سياسي مربوطش كنند ضمن اينكه فراموش نكنيم پرچم نماد يك كشور است و مچ ‌بند نماد خاصی از دید فیفا محسوب نمی شود مگر اینکه از داخل و یا از سوی فدراسیون فوتبال رسما به فیفا اعلام شود که این بازیکنان کار سیاسی کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016