سه شنبه 20 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علي كريمي پس از ديدار تيم پرسپوليس مقابل الشارجه: براي كمك به تيم ملي آماده‌ام، ایسنا

علي كريمي پس از ديدار تيم پرسپوليس مقابل الشارجه گفت:‌ اگر ببينم كه مي‌توانم به تيم ملي كمك كنم با كمال ميل در خدمت مردم خواهم بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي سه بر يك تيمش مقابل تيم الشارجه امارات در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در جمع خبرنگاران گفت: در مورد حضورم در تيم ملي بايد ببينم كه چه كمكي مي‌توانم به تيم ملي بكنم و اگر بتوانم كمك خوبي باشم با كمال ميل در خدمت مردم خواهم بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در مورد ملاقات اخيرش با علي دايي سرمربي تيم ملي فوتبال هم گفت: ما ملاقاتي داشتيم اما در اين ملاقات در مورد تنها چيزي كه صحبت نكرديم، فوتبال بود.

وي در مورد بازي امروز تيمش مقابل الشارجه گفت: ما بازي خوبي انجام داديم، در نيمه نخست فشار زيادي به تيم حريف آورديم و سه گل زديم اما در نيمه دوم عطش گلزني پرسپوليس كمتر شد و نتوانستيم كه همانند نيمه نخست با قدرت كار كنيم.

علي كريمي با بيان اينكه الشارجه در نيمه دوم چيزي براي از دست دادن نداشت، گفت: تيم اماراتي در نيمه دوم با تمام قوا حمله مي‌كرد چرا كه چيزي براي از دست دادن نداشت، به طوري كلي من فكر مي‌كنم كه اين تيم در مقابل پرسپوليس چيزي براي گفتن نداشت و تنها براي ما كسب سه امتياز مهم بود كه خوشبختانه به آن رسيديم.





















Copyright: gooya.com 2016