سه شنبه 9 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دروازه‌بان تيم ملي فوتبال زنان: به جمع هشت تيم برتر صعود مي‌كنيم، ايسنا

دروازه‌بان تيم ملي فوتبال بانوان گفت: تمام تلاش خود را مي‌كنيم تا تيم ملي به جمع 8 تيم برتر جام ملت‌هاي آسيا صعود كند.

زهره كودائي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) پيش از اعزام تيم ملي فوتبال زنان به رقابت‌هاي مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا اظهار كرد: ما سومين اردوي آماده‌سازي در سال جديد را آغاز كرديم. در اين اردو زير نظر بشرزاد كه مربي دروازه‌بان‌هاست تمرين كرديم. تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و من به نتايج تيم ملي در تايلند اميدوار هستم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ادامه داد: بشرزاد يكي از مربيان بسيار خوب دروازه‌بان‌هاي ايران است كه در كنار كار دروازه‌باني از روي فيلم بازي‌هاي جام جهاني آموزش‌هاي تئوري نيز به ما مي‌دهد تا پيشرفت كنيم.

دروازه‌بان تيم ملي فوتبال زنان در ادامه گفت‌وگوي خود با ايسنا با بيان اينكه مشكل خاصي در اردوها وجود ندارد تصريح كرد: ما نهايت تلاش خود را مي‌كنيم تا از آموزش‌هاي مربي دروازه‌بان‌هاي تيم ملي استفاده مفيد ببريم و از اين تجربه بزرگ در راستاي پيشرفت تيم ملي بهره بگيريم.

وي با بيان اين كه تاكنون با تيم‌هاي ازبكستان و تايلند بازي نكرده‌ايم متذكر شد: از وقتي فوتبال را آغاز كردم در بيشتر اردوهاي تيم ملي از جمله مسابقات غرب آسيا و بازي‌هاي دوستانه با كشورهاي عرب و مقدماتي جام ملت‌هاي ويتنام حضور داشتم و گلر فيكس تيم ملي بودم. بازي‌هاي ويتنام تجربه بسيار خوبي بود. اكنون من به شرايطي رسيدم كه مي‌توانم خودم را با شرايط حاضر در تايلند وفق دهم. با اينكه ما تاكنون با تايلند و ازبكستان تاكنون روبرو نشده‌ايم ولي جام ملت‌هاي تايلند شناخت بسيار خوبي از فوتبال شرق آسيا به ما داد.

كودايي با بيان اينكه شرايط ما در تايلند بسيار سخت است، خاطرنشان كرد: تايلند يكي از بهترين تيم‌هاي آسيا است، ازبكستان هم تيم خوبي است. من تمام تلاشم را مي‌كنم. از نظر من در يك تيم فوتبال 80 درصد نتيجه بازي به دروازه‌بان برمي‌گردد. در حال حاضر در شرايط بدني بسيار خوبي هستم و مي‌خواهم در تايلند آمادگي خودم را به رخ تيم‌هاي حريف بكشم. معتقدم تيم ما جزو 8 تيم صعود كننده از مرحله‌ي مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا خواهد بود.

گلر تيم ملي فوتبال زنان در پايان درخصوص اثرات لغو بازي دوستانه ويتنام پيش از مسابقات تايلند به ايسنا گفت: اردوي تداركاتي و حضور در تورنمنت‌هاي بين‌المللي با هدف ارتقا سطح آمادگي و هماهنگي بازيكنان در همه دنيا مرسوم است. ويتنام بهترين فرصت براي تيم ملي زنان بود تا از نظر شرايط آب و هوايي و سبك بازي با تيم تايلند آشنا شويم. از طرفي مي‌توانست تجربه بسيار خوبي هم باشد. متاسفانه اين بازي لغو شد و فدراسيون هم نتوانست كاري بكند. با اين حال ما اين اتفاق را به فال نيك مي‌گيريم و با تمام توان تلاش مي‌كنيم تا از حيثيت خود دفاع كنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016