سه شنبه 13 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد شديد احمدرضا عابدزاده از دو روزنامه ورزشی، فردا

دو روزنامه «خبر ورزشی» و «نود» در راه خراب کردن فوتبال مملکت قدم بر می‌دارند و از نظر من مسئولان آنها فقط به درد کارواش ماشين‌شويی می‌خورند. اگر اين آدم‌ها در اختيار من بودند همه را دار می‌زدم.
دروازه‌بان سال‌های گذشته تيم‌ملی فوتبال ايران، استقلال و پرسپوليس ضمن شکايت از روزنامه‌های ورزشی «خبر ورزشی» و «نود»، خواستار رسيدگی رياست قوه قضائيه به موضوع وی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




احمدرضا عابدزاده مربی دروازه‌بان‌های تيم فوتبال پيروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی «فردا» با انتقاد شديد از عملکرد روزنامه‌های ورزشی «خبر ورزشی» و «نود» خاطرنشان کرد: روزنامه‌هايی که در حال دروغ‌نويسی هستند و شخصيت‌ خود را حفظ نمی‌کنند در حال تخريب شخصيت‌ ساير روزنامه‌ها هستند. اين دو روزنامه در راه خراب کردن فوتبال اين مملکت قدم بر می‌دارند و از نظر من مسئولان آنها فقط به درد کارواش ماشين‌شويی می‌خورند.

وی در ادامه گفت: من درحال جمع کردن پرونده‌های دروغ‌پردازی اين دو روزنامه هستم و مطمئن باشيد بزودی با گرفتن بازپرس آنها را سرجای خود خواهم نشاند. من تاکنون حدود ۳۰ پرونده دروغ از اين دو روزنامه دارم و اگر قرار است ورزش مملکت درست شود بايد از همين روزنامه‌ها شروع شود.

دروازه‌بان سابق تيم ملی فوتبال کشورمان ضمن بيان نمونه‌هايی از دروغ‌پردازی‌های روزنامه‌های «خبر ورزشی» و «نود» اظهار کرد: به عنوان مثال در تاريخ شنبه ۳ مرداد روزنامه ورزشی نود از درگيری عابدزاده با حسين عبدی داد. يا چند روز بعد خبرنگار اين روزنامه در تاريخ ۱۰ مرداد خبر کذب اخراج عابدزاده از پرسپوليس را منتشر کرد. يا در همين روزهای اخير روزنامه خبر ورزشی از تهديد عابدزاده به اخراج دروازه‌بان‌های پرسپوليس خبر داد. من نمی‌دانم چرا اين مسائل دروغ به راحتی در اين روزنامه چاپ و منتشر می‌شود و شديداً از آقای هاشمی شاهرودی درخواست می‌کنم که با ملاحظه‌ اين پرونده‌ها دستور توقيف اين دو روزنامه را صادر کند.

عابدزاده شخصيت افرادی که خبرهای دروغ را منتشر می‌کنند اينگونه بيان کرد: چنين افراد دروغ‌گويی از چوپان دروغگو هم پست‌تر هستند و اگر اين آدم‌ها در اختيار من بودند همه را دار می‌زدم. يک روز می‌گويند عابدزاده با خوردبين درگير شد. روز ديگر می‌گويند با قطبی. يکبار با وينگادا و حالا هم نوبت به آقای عبدی و کرانچار رسيده و اگر ما نتوانيم انتشارات کذب دو روزنامه را جمع کنيم چگونه می‌توانيم ورزش را در سطح بالاتر درست کنيم. از نظر من اين دو روزنامه از روزنامه‌های اسرائيلی هم بدتر هستند.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپوليس در بخش ديگری از صحبت‌های خود در خصوص وضعيت اين تيم خاطرنشان کرد: مردم بايد بدانند که سال گذشته ۵ تيم به صورت باند بازی اداره می‌شدند و نظم در هيچ تيمی حاکم نبود. اما در پرسپوليس امسال حرف اول را نظم می‌زند و هواداران مطمئن باشند امسال شخصيت باشگاه پرسپوليس حفظ خواهد شد.

عابدزاده در بخش پايان صحبت‌های خود از منظور اخلاقی سازمان ليگ حمايت کرد و گفت: کار بسيار خوبی است و به اين دليل که در مملکتی زندگی می‌کنيم که تمام دنيا به آن نگاه می‌کنند بايد حرمت ايرانی بودن از سوی تمامی بازيکنان حفظ شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016