جمعه 30 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته سوم ليگ برتر فوتبال: پرسپوليس نخسين پيروزی فصل را جشن گرفت، فارس

خبرگزاری فارس: ديدار تيم‌های پاس همدان و پرسپوليس تهران با برتری ۲ بر يک پرسپوليس به پايان رسيد.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، ديدار تيم‌های پاس همدان و پرسپوليس تهران از ساعت ۱۷ در ورزشگاه مفتح همدان آغاز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين بازی با در نيمه اول با حملات دامنه‌دار پرسپوليس آغاز شد، اما موقعيت‌های اين تيم با بی‌دقتی مهاجمان راهی به دروازه پيدا نکرد، ضمن اينکه بازيکنان پاس در چند نوبت روی ضدحمله خود را به دروازه پرسپوليس رسانده که اين موقعيت‌ها هم با بی دقتی مهاجمان به هدر رفت و نيمه اول اين مسابقه با نتيجه صفر بر صفر به اتمام رسيد.
با شروع نيمه دوم، پاس بر شدت حملات خود افزود و موفق شد در دقيقه ۵۱ توسط هادی اصغری روی تيزهوشی خود و اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان پرسپوليس به گل اول خود برسد، اما اين پايان کار نبود و در دقيقه ۷۵ محمد پروين که به عنوان بازيکن جانشين وارد زمين شده بود، روی ضربه ايستگاهی دروازه پاس را گشود. در ادامه مسابقه هادی نوروزی در دقيقه ۸۹ گل دوم و پيروزی بخش پرسپوليس را به ثمر رساند و اولين برد اين تيم در ليگ نهم به دست آيد.
اين ديدار با نتيجه ۲ بر يک به سود پرسپوليس به پايان رسيد.
پرسپوليس با اين پيروزی ۵ امتيازی شد، ضمن اينکه پاس همدان يک امتيازی باقی ماند.
قضاوت اين ديدار بر عهده مسعود مرادی بود. وی در اين ديدار به حسين بادامکی، مجتبی شيری و جلال اکبری از پرسپوليس و مرتضی عزيز محمدی از پاس همدان کارت زرد نشان داد.

ترکيب پاس همدان:
سوشا مکانی، مرتضی عزيز محمدی، اميد خورج، مجيد حيدری، مجيد غلام نژاد، پوريا سيف پناهی(۸۶- هادی رمضانی)، مهرداد کريميان، اويس کرد جهان، روزبه شاه علی دوست، هادی اصغری (۶۹ - وريا غفوری)و يداله اکبری.
سرمربی: عليرضا منصوريان

ترکيب پرسپوليس تهران:
ميثاق معمار زاده، شيث رضايی(۴۶- حميدرضا علی عسگر)، سپهر حيدری، مجتبی زارعی(۶۱- وسلی آلميترا)، جلال اکبری، مجتبی شيری، کريم باقری، حسين بادامکی، ميثم بائو، هادی نوروزی و تياگو(۶۳- محمد پروين).
سرمربی: کرانچار


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016