یکشنبه 5 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايران پيشتاز رقابت های کشتی فرنگی جهان، ایلنا

ایلنا: تيم ايران در پايان روز دوم رقابت‌هاي كشتي فرنگي قهرماني جهان با كسب يك مدال طلا و دو برنز و يك مقام دهمي با 27 امتياز پيشتاز است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ایلنا، در ادامه این رقابت ها شب گذشته نمایندگان کشورمان در اوزان 84 و 96 کیلوگرم با شایستگی صاحب دو گردن آویز برنز شدند.
حبيب‌اله اخلاقي در نخستين تجربه‌ي خود در رقابت‌هاي جهاني به كسب مدال برنز بسنده كرد. اخلاقي كه روز گذشته پس از استراحت در دور نخست در دور دوم الكسي ميشين قهرمان نامدار جهان و المپيك از روسيه را شكست داد، در دورهاي سوم و چهارم نيز كشتي‌گيران استوني و كرواسي را مغلوب کرد، اما در ديدار نيمه‌نهايي در يك كشتي نزديك نتيجه را به نومونوي از فرانسه واگذار كرد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. اخلاقي در ديدار رده‌بندي موفق شد در دو تايم و با نتايج 1- صفر و 2- صفر بدري خاسايا كشتي‌گير كهنه‌كار و نامدار گرجستاني را با اقتدار شكست دهد و در نخستين تجربه‌ي خود در رقابت‌هاي جهاني صاحب مدال برنز شود.

اما در رقابت های وزن 96 کیلو گرم هم نماینده کشورمان در یک نمایش مطلوب موفق به کسب عنوان سومی مسابقات جهانی دانمارک شد. امير علي‌اكبري پس از استراحت در دور نخست، در دورهاي دوم، سوم و چهارم كشتي‌گيران دانمارك، بلغارستان و رماني را شكست داد و راهي ديدار نيمه‌نهايي شد. وی در ديدار نيمه‌نهايي در يك كشتي نزديك نتيجه را به حريف مجارستاني خود واگذار كرد و درحالي كه استحقاق حضور در ديدار فينال را داشت راهي مسابقه‌ي رده‌بندي شد. علي‌اكبري شب گذشته براي كسب مدال برنز رودروي سالادزه كشتي‌گير كهنه‌كار ازبكستاني قرار گرفت و موفق شد در دو تايم و با نتايج 1- صفر و 2- 1 اين كشتي‌گير ازبكستاني را شكست دهد و او نيز همانند اخلاقي در نخستين تجربه‌ي جهاني خود صاحب مدال برنز شود.

بنابر این گزارش، در پايان روز دوم رقابت‌ها در رده‌بندي تيمي، تيم ايران با كسب يك مدال طلا توسط حميد سوريان در وزن 55 كيلوگرم، دو مدال برنز توسط حبيب‌اله اخلاقي و امير علي‌اكبري در اوزان 84 و 96 و يك مقام دهمي توسط اميد نوروزي در وزن 60 كيلوگرم و كسب 27 امتياز پيشتاز است و تيم‌هاي تركيه و آذربايجان با كسب 26 و 22 امتياز دوم و سوم هستند. تيم‌هاي روسيه و ازبكستان با 18 و 15 امتياز به ترتيب چهارم و پنجم هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016