شنبه 27 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

یزدانی‌خرم: انقلاب کردیم که زن‌هایمان کشتی نگیرند، ایسنا

محمدرضا یزدانی‌خرم امروز در جلسه مجمع هیات کشتی‌ خراسان رضوی با اشاره به بعضی بحث‌های مطرح شده در رابطه با کشتی‌ گرفتن زنان گفت: انقلاب کردیم که زن‌هایمان کشتی نگیرند بعضی از رشته‌ها برای بانوان ضرر دارد و بعضی از همکاران ما اشتباه می‌کنند که می‌گویند زن‌ها باید کشتی‌ بگیرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی خاطرنشان کرد: کشتی، عاطفه و سلامت زنان را دچار مشکل می‌کند و مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد. مگر هر کاری که خارجی‌ها می‌کنند ما هم باید انجام بدهیم؟ زن‌های ما جایگاه والایی دارند و مثل خارجی‌ها عروسک نیستند. اسلام به زن‌های ما هویت و شخصیت داده، حال بروند کشتی بگیرند؟

وی اضافه کرد: به واسطه همین موارد می‌خواستند به ایران میزبانی مسابقات کشتی ندهند در حالی که هیچ نقطه‌ ضعفی نداریم و حتی از فدراسیون جهانی طلبکاریم و با این وجود مسابقات جهانی را بسیار خوب برگزار کردیم وحتی تقدیر فیلا را به همراه داشت.

یزدانی‌خرم با اشاره به مشکلات به وجود آمده در روز اول مسابقات جهانی کشتی در تهران گفت: هنگام افتتاحیه مسابقات بعضی از کشورها در اعتراض به جوایز ریالی مسابقات به روی تشک نرفتند و حتی ما را تهدید کردند که مسابقات را کنسل می‌کنیم ولی ما کوتاه نیامدیم و در حالی که به فدراسیون جهانی کشتی اعتراض می‌کردند که چرا به ایران میزبانی دادید، رییس فیلا کشورهای معترض را مجبور به شرکت در این رقابت‌ها کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016