پنجشنبه 9 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرفاوی: بازيکنانم را برای ديدار با پرسپوليس توجيه کرده‌ام، مغرور نيستيم، مهر

سرمربی تيم فوتبال استقلال با ابراز رضايت از وضعيت شاگردانش برای حضور در شصت و هفتمين شهرآورد تهران گفت: بازيکنانم را برای درک شرايط ويژه اين ديدار کاملا توجيه کرده ام و از آنها خواسته ام برابر پرسپولس با غرور به ميدان نروند و به فکر کسب پيروزی باشند.
عبدالصمد مرفاوی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ابراز رضايت از وضعيت استقلال گفت: پس از تمرينات منظمی که در طول هفته گذشته انجام داديم در شرايط بسيار خوبی قرار داريم و اماده ايم تا فوتبالی زيبا را در ديدار برابر پرسپوليس به نمايش بگذاريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه پيروزی پرگل برابر ابومسلم را به فراموشی سپرده اند گفت: به بازيکنان گوشزد کرده بوديم که بايد اين پيروزی را فراموش کنند و در باد غرور اين برد نخوابند. بازی با پرسپوليس شرايط ويژه خودش را دارد و نبايد مغرورانه بازی کرد.

مرفاوی از غيبت چند مهره کليدی اش در اين ديدار ابراز تاسف کرد و افزود: آرش برهانی به علت محروميت نمی تواند ما را همراهی کند. ضمن اينکه روانخواه هم مصدوم است و اميرآبادی و صادقی و سيدصالحی هم وضعيت شان به طور قطعی مشخص نيست.

وی در خصوص شرايط کنونی تيم پرسپوليس و آيا اينکه وضعيت حال حاضر تيم پرسپوليس به نفع استقلال است يا خير، گفت: من اعتقاد دارم اين بازی هيچ ارتباطی به مسائل کنونی پرسپوليس ندارد. در اين بازی اينکه گفته شود پرسپوليس بحران دارد يا بازی قبل خود را واگذار کرده و يا در اواسط جدول جای دارد هيچ تاثيری در نتيجه نخواهد داشت زيرا اين تيم قطعا با تمام مشکلاتی که دارد در اين بازی با قدرت تمام به ميدان خواهد آمد و مسائل حاشيه ای هيچ تاثيری در اين بازی نخواهد داشت.

مرفاوی در مورد پيش بينی نتيجه اين ديدار گفت: نه تنها اين بازی بلکه بازيهای ديگر را نمی توان از قبل پيش بينی کرد. اما اعتقاد دارم هر تيمی که با آرامش بيشتر و با خونسردی کامل و با تمرکز لازم به ميدان وارد شود قطعا برنده اين ديدار خواهد بود و به همين دليل است که ما در طول هفته سوای تمرينات منظمی که داشتيم از لحاظ روحی - روانی نيز بازيکنان خودمان را برای اين ديدار آماده کرديم.

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران در پايان در خصوص هواداران دو تيم نيز گفت: در ديدار استقلال و پرسپولس هميشه ورزشگاه مملو از طرفداران دو تيم بوده است و اميدوارم طرفداران هر دو تيم فقط تيم خود را تشويق کرده و حمايت خود را فقط برای پيروزی تيم محبوبشان بکار بگيرند. از هواداران هر دو تيم درخواست می کنم که خود را وارد مسائل حاشيه ای نکرده و نسبت به اعتراض بازيکنان حريف خونسردی خود را حفظ کرده و اگر کادر داوری نيز به نفع تيم محبوب آنها سوت نزد حرکاتی از خود نشان ندهند که باعث بر هم ريختن جو ورزشگاه شود. اميدوارم همانطور که با آرامش به ورزشگاه می آيند با آرامش نيز ورزشگاه را ترک کرده تا هيچ گونه مشکلی پيش نيايد.

ديدار تيم های فوتبال استقلال و پرسپوليس ساعت ۱۴:۳۰ دقيقه روز جمعه ۱۰ مهرماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016