جمعه 3 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته هشتم ليگ برتر فوتبال: جشنواره گل استقلال در مشهد، ۵ گل برای قدرت‌نمايی پيش از دربی، مهر

نمايش خيره کننده استقلال در نيمه دوم ديدار مقابل ابومسلم مشهد اين تيم را به يک پيروزی شيرين رساند تا با روحيه‌ای مضاعف خود را آماده دربی تهران کند.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم‌های ابومسلم مشهد و استقلال تهران از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار کننده نخستين ديدار از هفته هشتم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين مسابقه جذاب و تماشايی که دو نيمه متفاوت داشت در پايان به برتری ۵ برصفر تيم فوتبال استقلال انجاميد تا اين تيم پيش از برگزاری ديدار پرسپوليس - پيکان قزوين، صدرنشين قزوينی ليگ برتر را پشت سرگذاشته و با ۱۸ امتياز بر سکوی نخست جدول بايستد.

ديدار ابومسلم مشهد - استقلال تهران دو نيمه کاملا متفاوت داشت. نيمه اول يک بازی سرد و کسل کننده را از هر دو تيم شاهد بوديم که در پايان آن نتيجه تساوی بدون گل رقم خورد اما در نيمه دوم ورق برگشت و تيم استقلال با نمايشی فوق العاده ميزبان خود را درهم کوبيد.

استقلال نيمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقايق آغازين اين نيمه بارها تا آستانه گلزنی پيش رفت تا اينکه در دقيقه ۵۴ توسط فرهاد مجيدی به گل نخست رسيد. در پنجاه و چهارمين دقيقه از زمان بازی ارسال آرش برهانی از جناح راست را سيدمهدی سيدصالحی روانه دروازه ابومسلم کرد که مجيد غلامی به زحمت توپ را مهار کرد اما توپ برگشتی را مجيدی در ميان غفلت مدافعان ابومسلم با بغل پا به تور دروازه اين تيم چسباند و تيمش را با يک گل پيش انداخت.

استقلال که با وجود برتری مقابل ابومسلم همچنان هجومی و برتر از ميزبان مشهدی بازی می کرد در دقيقه ۶۵ برای دومين بار به گل رسيد. اين بار ارسال بلند هاشم بيک زاده از جناح چپ را سيدمهدی سيدصالحی با پاسی روبه عقب به برهانی سپرد و او به راحتی گل دوم را به ثمر رساند.

آرش برهانی پس از به ثمر رسيدن اين گل با غلامرضا عنايتی تعويض شد. او در زمان خروج از ميدان نسبت به تصميم صمد مرفاوی، سرمربی تيم فوتبال استقلال اعتراض کرد.

۳ دقيقه پس از گلزنی آرش برهانی استقلال به گل سوم رسيد. پس از آنکه عنايتی ارسال بلند خسرو حيدری را با ضربه‌ای ناقص و آکروباتيک از دست داد، کاظمی توپ سرگردان را با ضربه‌ای دقيق و روی پا به تور دروازه غلامی چسباند.

عطش گلزنی استقلال با اين ۳ گل فروکش نکرد و آبی پوشان در دقيقه ۹۰ بازی به چهارمين گل خود رسيدند. در واپسين دقايق بازی خسرو حيدری ارسالی بلند روی دروازه ابومسلم داشت که سيدصالحی با فرار از تله آفسايد مدافعان حريف آن را به گل چهارم استقلال مبدل ساخت.

اين پايان کار نبود و استقلال پيش از به صدا درآمدن سوت پايان بازی به گل پنجم رسيد. در دقيقه ۳+۹۰ خسرو حيدری بازهم در نقش سازنده گل ظاهر شد و پاسی را برای سياوش اکبرپور فرستاد که او با ضربه ای آکروباتيک آن را به تور دروازه تيم ميزبان رساند.

قضاوت ديدار ابومسلم مشهد - استقلال تهران بر عهده يدالله جهانبازی بود. او در نيمه اول اين بازی به امجد شکوه مقام و علی حقدوست از تيم ابومسلم مشهد و آرش برهانی و هاشم بيک‌زاده از تيم استقلال تهران کارت زرد نشان داد. با کارت زردی که برهانی و بيک‌زاده در اين بازی دريافت کردند، ۳ اخطاره شده و بازی هفته آينده استقلال مقابل پرسپوليس را از دست دادند.

برهانی به غير از ديدار مقابل ابومسلم مشهد در مصاف با تيم‌های فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی نيز کارت زرد دريافت کرده بود. بيک‌زاده هم در ديدارهای استقلال مقابل فولادخوزستان و تراکتورسازی با کارت زرد داوران جريمه شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016