جمعه 10 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سريال مساوی‌های سرخابی تکرار شد: پرسپوليس ۱ استقلال ۱، ايلنا

ديدار شصت و هفتم تيم‌های فوتبال پرسپوليس و استقلال باز هم با نتيجه مساوی به پايان رسيد و تماشاگران حاضر در ورزشگاه نسبت به اين بازی و نتايج مساوی پشت سر هم بين تيم‌های فوق اعتراض کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ايلنا :ديدار شصت و هفتم تيم‌های فوتبال پرسپوليس و استقلال باز هم با نتيجه مساوی به پايان رسيد و تماشاگران حاضر در ورزشگاه نسبت به اين بازی و نتايج مساوی پشت سر هم بين تيم‌های فوق اعتراض کردند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، ديدار تيم‌های استقلال و پرسپوليس درهفته نهم فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز در ورزشگاه آزادی و در حضور بيش از ۹۰ هزار تماشاگر به قضاوت محسن ترکی برگزار شد که تلاش دو تيم در پايان نتيجه بهتر از مساوی يک بر يک به همراه نداشت.
در نيمه اول اين ديدار که دو تيم فوتبال بسيار احتياطی را ادامه می‌دادند نتيجه کار بدون گل مساوی شد اما در نيمه دوم و در همان ابتدای کار اين پرسپوليس بود که از دو نقطه پنالتی و توسط عادل کلاه‌کج به گل رسيد و اين گل جرقه‌ای بود تا استقلالی‌ها برای جبران گل خورده تلاش مضاعفی از خود نشان بدهند. دقايقی نگذشته بود که استقلال توسط هادی شکوری به گل مساوی دست يافت و بار ديگر اين تصور پيش می‌آيد که نتيجه بازی با همان مساوی به پايان خواهد رسيد. اگرچه دو تيم تلاش‌هايی را برای گل از خود نشان دادند اما اين تلاش‌ها برای رسيدن به پيروزی از جانب هر کدام از دو تيم کافی نبود.
بازی علی‌رغم سه تعويضی که کرانچار برای پرسپوليس انجام داد و نشان می‌داد که به دنبال پيروزی است، اما اين تعويض‌ها هم تاثيری در تغيير نتيجه نداشت. تماشاگران از دقيقه ۸۵ به بعد با شعار فوتبال با سياست نمی‌خواهيم، اعتراض خود را به نتيجه مساوی نشان دادند تا در نهايت اين بازی به رغم اعتراض تماشاگران و به خصوص استقلالی‌ها که تصور پيروزی از تيمشان داشتند با نتيجه يک بر يک مساوی به پايان رسيد تا سريال مساوی‌های اين دو تيم همچنان ادامه داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016