جمعه 10 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صحبت های مرفاوی و کرانچار، سرمربيان استقلال و پرسپوليس پس از تساوی در دربی، مهر

مرفاوی پس از تساوی در دربی:
استقلال مستحق پيروزی بود
به خاطر غرور بازيکنان گل خورديم


سرمربی تيم فوتبال استقلال تيمش را شايسته پيروزی در شهرآورد شصت و هفتم خواند و گفت: اگر بازيکنان دچار غرور کاذب نمی شدند سه امتياز اين ديدار را کسب می کرديم.
به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی پس از تساوی روز جمعه تيمش برابر پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: بازی استقلال و پرسپوليس هيچ وقت قابل پيش بينی نيست و نخواهد بود. اينکه گفته می شود پرسپوليس در شرايط بحرانی بوده يا در اواسط جدول است و يا مشکلات اداری دارد هيچ وقت نتوانسته در شرايط بازی تاثير بگذارد.

مرفاوی ادامه داد: استقلال در نيمه اول آنطور که بايد و شايد دلچسب بازی نکرد و تصور می کنم غرور بازيکنان باعث اين مشکل شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: متاسفانه بعد از پيروزی مقابل ابومسلم که با نتيجه ۵ بر صفر به پايان رسيد بازيکنان ما تا حدودی مغرور شده بودند. من از ابتدای هفته تا روز قبل از بازی با بازيکنان صحبت کرده و از آنان خواسته بودم که اين غرور کاذب را از خود دور کنند اما متاسفانه اين مسئله در نيمه اول نمود پيدا کرد. يادم هست زمانی که بازی می کردم يک هفته قبل از دربی مقابل سپاهان ۲ بر يک باختيم اما هفته بعد پرسپوليس را با گلی که خودم زدم شکست داديم.

سرمربی تيم استقلال تهران ادامه داد: من معتقدم وضعيت پرسپوليس حتی از ما نيز بهتر است و اين مسائل هيچ تاثيری در روند بازی نخواهد داشت.

مرفاوی تصريح کرد: ما پس از دريافت گل و حتی قبل از آن نيز چند موقعيت داشتيم اما بعد از گلی که از پرسپوليس خورديم بر شدت حملات خود افزوده و موقعيت های زيادی را از دست داديم.

وی دليل تعويض فرهاد مجيدی را چنين عنوان کرد: با توجه به شرايط بازی و اينکه ما احساس کرديم فرهاد مجيدی کمی افت کرده ازمهاجمان خود کم نکرده و سعی کرديم رينالدو را جانشين فرهاد کنيم تا از همان طريق رينالدو بتواند فورواردها را صاحب موقعيت کند.

سرمربی تيم استقلال تهران افزود: معتقدم حق ما در اين بازی پيروزی بود اما متاسفانه نتوانستيم از موقعيت های خوبی به نحو احسن استفاده کنيم.

مرفاوی در خصوص وضعيت داوری نيز خاطرنشان کرد: داوری در اين ديدار خيلی عالی نبود متاسفانه در چند هفته اخير کارت هايی که به بازيکنان ما داده شد وضعيت تيم را بر هم زد. شما ببينيد در هفته قبل اشتباه داوری باعث شد تا آرش برهانی با سه اخطاره شدن محروم شود و حتی در بازی با استيل آذين نيز داور حرکت خطا بر روی فرهاد مجيدی را تمارض عنوان کرد و به مجيدی کارت داد.

وی افزود: من اعتقاد دارم که داوران بايد دقت بيشتری کرده تا تيم ها از اشتباهات آنها متضرر نشوند.

سرمربی تيم استقلال تهران در مورد سئوالی مبنی بر اينکه گل شما زمانی زده شد که بازيکن تيم پرسپوليس بر روی زمين بوده و شما با دست اشاره کرديد که بازيکنان به بازی ادامه دهند گفت: اصلا اين طور نيست. داور اين برخورد را خطا اعلام نکرد و قاعدتا بازيکنان بايد به بازی خود ادامه می دادند.

***

کرانچار پس از تساوی در دربی:
پرسپوليس حاکم مطلق بازی بود
در پايان فصل جز سه تيم برتر خواهيم بود


سرمربی کروات تيم فوتبال پرسپوليس تيمش را حاکم مطلق ديدار برابر استقلال دانست و گفت: ما در اکثر دقايق بازی توپ و ميدان را در اختيار داشتيم در حالی که استقلال در اين مدت حرفی برای گفتن نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار پس از تساوی يک بر يک عصر جمعه تيم های استقلال و پرسپوليس در ورزشگاه آزادی، در جمع خبرنگاران افزود: بازی بسيار خوبی بود و هر دو تيم ارائه گر يک بازی زيبا بودند اما اين پرسپوليس بود که حاکم مطلق بازی بود.

وی ادامه داد: تا دقيقه ۵۰ استقلال حرفی برای گفتن نداشت و بعد از دريافت گل از تيم ما چند دقيقه ای را فشار آورده و بر اثر آن فشار توانست دروازه ما را باز کند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: در مجموع تصور می کنم اين تساوی عادلانه بود و دو تيم به يک امتياز دست پيدا کردند.

وی در خصوص اينکه پرسپوليس هنوز به ترکيب اصلی خود دست نيافته است، گفت: من به چنين چيزی اعتقاد ندارم. ما در هر بازی ۸ بازيکن اصلی در ترکيب خود قرار می دهيم که اين ترکيب تقريبا در همه بازيها دست نخورده باقی مانده است. دليل جابجايی سه بازيکن ديگر بستگی به وضعيت بازی دارد. ما امروز با وجود اينکه کريم باقری را نيز نداشتيم بسيار توانمند بازی کرديم و توانستيم حاکم اين ديدار باشيم اما يک افت چند دقيقه ای باعث شد تا گل تساوی را دريافت کنيم.

سرمربی تيم پرسپوليس در مورد غيبت های شيث رضايی در بازی های گذشته و حضور کامل او و کاپيتانی در اين ديدار گفت: من هميشه به شيث اعتقاد داشتم و هيچ وقت عنوان نکرده ام که او بازيکن ۹۰ دقيقه ای نيست. متاسفانه شيث در ابتدای فصل با يک افت شديد مواجه شده بود و همين قضيه باعث شد تا ما وی را در ترکيب اصلی قرار ندهيم اما رفته رفته شيث به شرايط آرمانی نزديک شده و شما ديديد در بازی گذشته نيز برای ما بازی کرد و در اين ديدار نيز به عنوان کاپيتان وارد زمين شد و توانست به خوبی آرامش را به بقيه بازيکنان منتقل کند.

وی افزود: پرسپوليس رفته رفته به شرايط ايده آل نزديک خواهد شد و قطعا در دور برگشت يکی از مدعيان جام خواهد بود.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: هواداران مطمئن باشند که با توجه به برنامه هايی که ما برای پرسپوليس داريم در آينده شرايط بهترين خواهيم داشت و در پايان فصل يکی از سه تيم برتر خواهيم بود.

زلاتکو کرانچار در مورد وضعيت ادامه همکاری اش به باشگاه پرسپوليس گفت: به نظر من نبايد با چند هفته در مورد عملکرد من قضاوت کرد. ما هنوز در ابتدای راه هستيم و زمان زيادی پيش رو داريم. من زمان کمی است که به اين تيم ملحق شده ام و مطمئن هستم که در آينده بهتر از اين نيز خواهيم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016