جمعه 10 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: شهرآورد انتظارات را برآورده نکرد، بايد سطح کيفی فوتبال ايران بالا برود، مهر

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان با بيان اينکه سطح کيفی شهرآورد راضی کنند نبود، تصريح کرد: عوامل زيادی وجود دارد که فوتبال ايران کيفيت فنی لازم را ندارد و بايد روی آنها بطور ويژه کار کنيم.
به گزارش خبرنگار مهر، افشين قطبی با بيان اين مطلب افزود : ديدار استقلال و پرسپوليس نيمه اول در سطح بسيار پايينی برگزار شد اما در نيمه دوم کيفيت بازی بهتر شد هر چند باز هم نتيجه اين بازی هواداران دو تيم را راضی نکرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قطبی يادآورد شد: در فوتبال ايران مسائل بسياری وجود دارد که باعث می شود سطح کيفی فوتبال حتی در چنين مسابقه ای که همه از آن انتظار بالايی دارند پايين می آيد که بايد اين مسائل را زير ذره بين برد و تلاش کرد تا سطح فوتبال باشگاهی را به عنوان شالوده تيم ملی از موقعيت کنونی ارتقا داد.

سرمربی تيم ملی تصريح کرد : من با انرژی مثبتی که درهواداران فوتبال ايران می بينم در ايران خواهم ماند و فوتبال ايران را با کيفيت بهتری خواهم ساخت.

وی در خصوص استفاده از روانشناس برای کاهش حساسيت های شهرآورد در بين بازيکنان اظهار داشت: حضور روانشناس می تواند حساسيت های اين مسابقه را کاهش دهد هرچند خيلی ها اعتقادی به بکارگيری از روانشاس در کنار تيم ندارند ولی من معتقدم استفاده از روانشناس به تجربه و سليقه مربيان بستگی دارد و حضور چنين افرادی در کنار تيم ها بعضا می تواند بازيکنان را از نظر روحی برای بازيهای سخت و پرفشار آماده کند.

قطبی در پايان يادآورد شد: اينکه چرا در شهرآورد نتيجه دلخواه بدست نمی آيد و دو تيم برای نباختن از يکديگر فرار می کنند دلايل مختلفی دارد و مربيان دو تيم بايد خودشان بدنبال دلايل اين امر باشند تا در مسابقه برگشت بتواند تفکرات خود را به تيم رقيب تحميل کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016