سه شنبه 21 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرفاوی: غرور كاذب بازيكنان دليل شكست ما بود، فارس

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: بازيكنان ما دچار غرور كاذب شدند و نتيجه را واگذار كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس، صمد مرفاوي پس از باخت 3 بر 2 مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: قبل از هرچيز اين برد را به استقلال اهواز تبريك مي‌گويم. آنها مستحق اين پيروزي بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: نيمه اول هم كه 2 بر صفر برديم خوب نبوديم. از بازيكنان انتظار نداشتم اينگونه بازي كنند و آنچه را كه مي‌خواستم انجام ندادند.
مرفاوي تصريح كرد: فوتبال برد و باخت دارد. هنوز چيزي تمام نشده است. بازي‌هاي ديگر هم داريم كه اين شكست را جبران مي‌كند ولي متاسفم كه بعد از 10 هفته باختيم.

سرمربي استقلال درباره اعتراض هواداران به عملكرد محمد محمدي گفت: گلر نمي‌تواند در اين باخت دخيل باشد. وقتي تيمي مي‌بازد همه بازيكنان در آن شريك هستند.

وي در پاسخ به اين سئوال كه چه اتفاقي افتاد كه استقلال دچار افت شد؛ عنوان كرد: استقلال افت نكرد؛ اين استقلال اهواز بود كه خيلي خوب بازي كرد. آنها از غرور كاذب شاگردان من استفاده كردند. انگيزه و دوندگي آنها فوق‌العاده زياد بود.

مرفاوي درباره اينكه مربي استقلال اهواز عنوان كرده همنام‌هاي تهراني آنها هيچ واكنشي در قبال بازي بدشان انجام نداده‌اند گفت: هر مربي بعد از پيروزي نظري مي‌دهد. من نيازي به تغيير سيستم نديدم چون بازيكنانم در حد خودشان نبودند و انتظارات را برآورده نكردند.

سرمربي آبي‌پوشان درباره اعتراض شماري از بازيكنان نيمكت نشين عنوان كرد: بازيكنان تيمي كه 10 هفته نباخته باشد و هفته گذشته در زمين حريف به پيروزي رسيده باشد دچار غرور مي‌شوند. ما براي اين بازي هم بازيكن مصدوم و هم بازيكن محروم داشتيم و آن دسته از بازيكنان معترض هم مصدوم هستند و هم محروم.

مرفاوي در پاسخ به اين سئوال كه چه كسي توقع برد را در بين تماشاگران ايجاد كرده است اظهار داشت: طرفداران تيم را دوست دارند و حق با آنها است. تيمي كه تا به حال عملكرد خوبي داشته انتظارات را بالا مي‌برد اما فوتبال برد و باخت دارد هيچكسي نمي‌تواند آنرا پيش‌بيني كند. سعي مي‌كنيم در هفته‌هاي آينده انتظارات را برآورده كنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016