دوشنبه 20 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته يازدهم ليگ برتر: کريمی استيل آذين را نجات داد، پيکان شکست را با تساوی عوض کرد، مهر

هفته يازدهم رقابت‌های فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی تيم‌های پيکان برابر پاس همدان و سايپا مقابل استيل آذين پيگيری شد.
به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته يازدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز(دوشنبه) با برگزاری دو ديدار پيگيری شد که اين دو مسابقه با نتايج مساوی ۲ بر ۲ به پايان رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در يکی از اين ديدارها، تيم پيکان در ورزشگاه شهيدرجايی قزوين ميزبان تيم پاس همدان بود که توانست در اين مسابقه شکست ۲ بر صفر را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کند، اين اتفاق درحالی رخ داد که تيم پاس به علت اخراج شاه عليدوست در دقيقه ۳۱، تقريبا ۶۰ دقيقه از زمان مسابقه را با ۱۰ بازيکن به بازی ادامه داد.

در اين مسابقه که علی اصغر مديرروستا سرمربی فصل پيش پيکان برای نخستين مرتبه هدايت تيم پاس همدان در ليگ برتر را برعهده داشت، محمدرضا طهماسبی(۵۵) و مجيد خدابنده لو(۵۷) برای پيکان و اميد خورج(۲) و هادی اصغری(۳۵) برای پاس همدان گل زدند. ضمن اينکه طهماسبی در دقيقه ۵۴ يک ضربه پنالتی را هم از دست داد.

در ديگر مسابقه عصر امروز تيم‌های فوتبال سايپا کرج و استيل آذين در ديداری پر برخورد در ورزشگاه انقلاب کرج به تساوی ۲ بر ۲ رضايت دادند.

در اين مسابقه خيری مير(۳۵) و ابراهيم صادقی(۴۵) برای سايپا گل زدند و علی کريمی(۴۷ - پنالتی و ۸۴) گل‌های استيل آذين را به ثمر رساند. ضمن اينکه بيگی از تيم سايپا و غلامی از تيم استيل آذين در دقيقه ۴+۹۰ با دريافت کارت قرمز مستقيم از زمين مسابقه اخراج شدند.

هفته يازدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری زير به پايان می رسد:
* استقلال تهران - استقلال اهواز، ساعت ۱۷، ورزشگاه آزادی تهران
داور: مسعود مرادی، کمک‌ها: حسين خانبان و محمدرضا منصوری، داورچهارم: جمشيد محمدی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016