سه شنبه 5 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: در تيم ملی به روی کريمی باز است، ايسنا

افشين قطبی گفت: در تيم ملی هرگز به روی هيچ بازيکن آماده ای بسته نخواهد بود.

به گزارش ايسنا، سرمربی تيم ملی فوتبال در گفت‌وگو با سايت رسمی کنفدراسيون فوتبال آسيا، بازگشت علی کريمی را به تيم ملی اتفاق خوشايندی دانست اما احتمال بازگشت کريمی را به تصميم شخصی اين بازيکن ربط داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سايت AFC نوشت، عليرغم خداحافظی مجدد کريمی بعد از حذف ايران در بازيهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰، سرمربی تيم ملی ايران گفته است که اگر تغييری در تصميم کريمی بوجود آيد در تيم ملی به روی او باز خواهد بود.

قطبی گفت: « شکی نيست که تيم ملی با علی کريمی بهتر خواهد شد. اما من همه چيز را به تصميم او واگذار کرده ام و به سرنوشتی که افراد برای خود انتخاب می کنند احترام می گذارم. اين اوست که بايد تصميم بگيرد و راه آينده اش را انتخاب کند. اما با قاطعيت می توانم قول بدهم که در تيم ملی هرگز به روی هيچ بازيکن آماده ای بسته نخواهد ماند.»

سرمربی تيم ملی ادامه داد:«من مربی يک تيم بزرگ به نام تيم ملی ايران هستم و بايد الويت اولم ساختن چارچوب مناسب برای تيمم باشد. بزرگترين آرزوی من اين است که بازيکنان متعدد با کيفيتی را در خدمت داشته باشيم که نياز فوتبال به تک چهره‌ها را در آينده کمتر کند.»

سايت AFC در پايان نوشت: «علی کريمی با ده گل زده بهترين گلزن ليگ برتر ايران است و با نمايشی که در استيل آذين داشته از بازيکنان متمايز ليگ تا به اينجا بوده است و تماشاگران فوتبال ايران امروز بيش از هفته های قبل در انتظار بازگشت جادوگر به تبم ملی هستند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016