سه شنبه 12 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال با شاهين «بال» در آورد، بازگشت آبى پوشان به كورس قهرمانى نيم فصل، ابرار ورزش

گلها: رضا عنايتى(دقيقه ۴۷ و آرش برهانى
دقيقه ۵۶) براى استقلال تهران، محمد احمدپورى(دقيقه ۶۵) براى شاهين بوشهر
داور: شاهين حاج بابايى،كمك ها: صفدر احمدى و محمدرضا منصورى،اخطار: هادى شكورى و فابيو جان واريو(استقلال تهران) و بهادر عبدى(شاهين بوشهر)،تماشاگر: ۱۵ هزار نفر،ورزشگاه: آزادى

استقلال تهران
وحيد طالب لو(۱۴)، اميرحسين صادقى(۱۵)، هادى شكورى(۱۴)، محسن يوسفى(۱۴)، پائولو رينالدو(۱۳) از دقيقه ۶۰ سياوش اكبرپور(۱۱)، فابيو جان واريو(۱۷)، پژمان منتظرى(۱۵)، فرهاد مجيدى(۱۵) از دقيقه ۸۰ سيدمهدى سيدصالحى، حسين كاظمى(۱۵)، رضا عنايتى(۱۵) از دقيقه ۸۷ حنيف عمران زاده و آرش برهانى(۱۷)
سرمربى: صمد مرفاوى(۱۷)

شاهين بوشهر
مجتبى روشنگر(۹)، رضا بازيارى(۱۱)، مهدى كيانى(۱۷) از دقيقه ۸۹ محسن حميدى، مصطفى حق شناس(۱۵)، اوبا ساندى(۱۲) از دقيقه ۵۷ محسن ايران نژاد(۱۱)، ايوان پترويچ(۱۵)، مهدى نورى(۱۲)، عباس پورخسروى(۱۲)، بهادر عبدى(۱۳)، عبدالله كرمى(۱۷) و محمد احمدپورى(۱۶)
سرمربى: محمود ياورى(۱۵)

شرح گلها
گل اول استقلال: روى شوت آرش برهانى از فاصله ۲۵ مترى، روشنگر با يك دفع ناقص توپ را مقابل پاهاى عنايتى انداخت تا او با يك بغل پا نخستين گل بازى را به ثمر برساند.

گل دوم استقلال: فرهاد مجيدى در عمق دفاع شاهين بوشهر پاس خوبى را به آرش برهانى داد تا او در يك موقعيت خوب دومين گل استقلالى ها را به ثمر برساند كه روى اين گل روشنگر هم مقصر بود.

گل شاهين بوشهر: روى پاس پترويچ به كرمى و پاس رو به جلوى او به احمد پورى، او با يك ضربه خوب يكى از گلهاى خورده تيمش را جبران كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




لحظات حساس
دقيقه :۱۲ آرش برهانى از راست محوطه هجده قدم صاحب توپ شد و پس از چند گام پيش روى در عرض ضربه اش با فاصله اندك از كنار دروازه شاهين بوشهر به بيرون رفت.

دقيقه :۲۰ فرهاد مجيدى در يك موقعيت بسيار خوب و در حالت تك به تك با روشنگر ضربه اش را به تور كنار دروازه شاهين بوشهر كوبيد.

دقيقه :۳۲ شوت سنگين عبدالله كرمى از فاصله
۳۰ مترى مى رفت كه بر روى دروازه استقلالى ها مشكل ساز شود كه طالب لو آن را با دشوارى دفع كرد.

دقيقه :۳۴ شوت احمدپورى مى توانست روى دروازه استقلال خطرساز باشد كه توپ او از كنار دروازه استقلال به بيرون رفت.

دقيقه :۴۰ محسن يوسفى از چپ سانتر بلندى را روى دروازه شاهين فرستاد كه توپ پس از برخورد به زمين روى سر عنايتى پائين آمد كه ضربه سر او با فاصله كم از بالاى دروازه به بيرون رفت.

دقيقه:۷۰ سانتر پورخسروانى از راست با فاصله اندك از كنار تير دروازه به بيرون رفت.

دقيقه :۷۵ كيانى از چپ ضربه خوبى را روانه دروازه استقلال كرد كه توپ او را طاب لو گرفت.

دقيقه :۸۳ شوت آرش برهانى از روى خط ۱۸ قدم را روشنگر دروازه بان شاهين مال خود كرد.

شرح بازى
همان طور كه از قبل پيش بينى مى شد، ۲ تيم استقلال و شاهين بوشهر يك بازى تماشاگرپسند و زيبا را از خود در ورزشگاه بزرگ آزادى به نمايش گذاشتند و توانستند تماشاگران حاضر در ورزشگاه و تماشاگران تلويزيونى را راضى كنند.استقلالى ها پس از كسب چند نتيجه نه چندان خوب به ۳ امتياز اين بازى نياز مبرم داشتند و به همين دليل هم از همان ابتداى بازى با انگيزه بيشترى مقابل حريف بوشهرى خود ظاهر شدند اما برترى نسبى آنها در نيمه اول ثمرى براى آنها به همراه نداشت تا بازى در پايان نيمه اول با تساوى بدون گل به پايان برسد.با شروع نيمه دوم، استقلالى ها بازى را بهتر آغاز كردند و توانستند در همان دقايق اوليه بازى در نيمه دوم به گل برسند؛ با گلى كه به نوعى موتور آبى پوشان را روشن كرد. بعد از اين گل استقلالى ها باز دست از حمله برنداشتند و همچنان تيم برتر ميدان بودند و چند موقعيت خوب هم به دست آوردند اما ثمرى براى آنها به همراه نداشت تا اينكه بوشهرى ها در دقايق پايانى به خود آمده و چند فرصت خوب را به دست آوردند اما تغييرى در نتيجه به دست نيامد تا در نهايت شكست ۲ بر يك بوشهرى ها در تهران رقم بخورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016