یکشنبه 3 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اكبرپور: آقاي مرفاوي!عليه شما مصاحبه كردم!، ايران ورزشي

سياوش اكبرپور پس از بازي از زمين و زمان ايراد گرفت و حتي اعلام كرد نيم فصل از استقلال مي‌رود اما همه اينها هم باعث نشد تا مرفاوي واكنشي نشان بدهد و با همان لحن آرام خود گفت: «دليل نيمكت‌نشيني سياوش فني است.» البته پيش از آنكه مرفاوي جواب سياوش را از طريق رسانه‌ها بدهد تا او هم به دلايل نيمكت‌نشيني‌اش پي ببرد سياوش در حركتي عجيب سراغ مرفاوي مي‌رود و به سرمربي استقلال مي‌گويد: «آقا همين الان عليه شما مصاحبه كردم!» مرفاوي هم كه از حرف سياوش خنده‌اش گرفته بود مي‌گويد: «مهم نيست. مصاحبه كردي كه كردي‌! الان من هم جوابت را مي‌دهم اما اين را بدان كه با اين كارها در تركيب قرار نمي‌گيري.» نكته: واقعا اشكال كار از كجاست؟ از خود سياوش كه تاكنون بازي‌هاي زيادي در تركيب اصلي بوده و فقط يك گل براي استقلال به ثمر رسانده و هيچ پاس گلي نداده يا مرفاوي؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نكته: شايد ايراد كار از عنايتي و برهاني باشد كه اين روزها دارند خوب كار مي‌كنند؟

سياوش و عنايتي قهر مي‌كنند؟
دوستي عميق و ريشه‌دار سياوش و عنايتي كم كم دارد به پايان راه مي‌رسد! اين دو كه فكر مي‌كردند در فصل جديد به دفعات در خط حمله استقلال قرار مي‌گيرند و بار ديگر همان زوج رويايي 4 فصل پيش را تشكيل مي‌دهد در گرداب تعدد مهاجمان استقلال گرفتار شده‌اند. از طرفي تصميم‌هاي مرفاوي هم باعث شده ميان عنايتي و اكبرپور جدايي بيفتد! اكبرپور پيش از آنكه با آن مصاحبه ناپخته از مرفاوي انتقاد كند بابت بازي كردن عنايتي در خط حمله استقلال ناراحت شد به شكلي كه وقتي مرفاوي بين دو نيمه عنايتي را در تركيب قرار مي‌دهد سگرمه‌هاي سياوش اكبرپور در هم مي‌پيچد و بابت اين تصميم ناراحت مي‌شود.

سياوش تصور مي‌كرد حداقل در اين بازي مي‌تواند به عنوان بازيكن تعويضي راهي ميدان شود اما صمد با تصميمش كاري كرد كه او حتي از بازي كردن رفيق ديرينه‌اش هم ناراحت شود البته سياوش به خاطر رفاقتي كه با عنايتي دارد سعي مي‌كرد خودش را معمولي نشان دهد اما نمي‌شد ناراحتي او را بابت بازي كردن عنايتي ناديده گرفت. هر چند كه سياوش پس از بازي در سياستي‌ ماهرانه سعي كرد همه كاسه كوزه‌ها را سر مرفاوي بشكند و از او انتقاد كند اما بايد پذيرفت سياوش به شدت از بازي كردن عنايتي 34 ساله ناراحت بود و چنين مي‌پنداشت كه صمد براي احياي مهاجم پا به سن گذاشته‌اش حاضر است دست به هر كاري بزند. آيا سياوش و عنايتي با هم قهر مي‌كنند؟ اين يك سوال كليدي است؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016