شنبه 2 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پايان هفته سيزدهم ليگ برتر: تساوی، حاصل بازی جنجالی استقلال و صبا، تداوم صدرنشينی آبی پوشان، ايلنا

دو تيم بالانشين جدول رده بندی ليگ برتر هفته سيزدهم اين رقابتها را نيز با تقسيم امتيازات به پايان بردند که اين نتيحه تداوم صدرنشينی استقلال را باعث شد.


ايلنا: در پايان هفته سيزدهم ليگ برتر فوتبال ايران تيم فوتبال استقلال تهران با وجود کسب نتيجه تساوی برابر صبای قم همچنان در صدر جدول رده بندی ليگ برتر باقی ماند.
به گزارش ايلنا،دو تيم بالانشين جدول رده بندی ليگ برتر هفته سيزدهم اين رقابتها را نيز با تقسيم امتيازات به پايان بردند که اين نتيحه استقلال را تداوم صدرنشينی استقلال را باعث شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




روز دوم هفته سيزدهم رقابتهای فوتبال ليگ برتر باشگاههای کشور از بعدازظهر روز جمعه با برگزاری سه ديدار آغاز شد که در مهمترين بازی دو تيم پيکان قزوين و ذوب آهن اصفهان به تساوی رضايت دادند.
آخرين ديدار هفته سيزدهم رقابتهای فوتبال ليگ برتر باشگاههای کشور از ساعت ۱۶:۴۰ دقيقه روز جمعه با قضاوت عليرضا فغانی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که در پايان تيم های استقلال تهران و صبای قم به تساوی يک بر يک رضايت دادند.
در اين ديدار محمد نوری در دقيقه ۵ برای صبای قم گل زد و آرش برهانی در دقيقه ۵۴ گل تساوی را وارد دروازه حريف کرد.

۴۵ دقيقه اول ديدار دو تيم استقلال و صبا تحت تاثير تصميمات داور قرار داشت و کادر فنی و بازيکنان هر دو تيم بارها به قضاوت و تصميمات عليرضا فغانی اعتراض کردند. در اين بين محمدحسين ضيايی سرمربی تيم فوتبال صبا به دليل اعتراض به فغانی از روی نيمکت اخراج شد.
ضمن اينکه فرهاد مجيدی کاپيتان تيم فوتبال استقلال نيز در دقيقه ۴۵ اين ديدار با دريافت دومين کارت زرد از سوی فغانی اخراج شد تا استقلال با ۱۰ بازيکن به بازی ادامه دهد.
در نيمه دوم اما استقلال عملکرد بهتری داشت و می توانست با ۱۰ بازيکن هم حريف را شکست دهد اما آرش برهانی موقعيت های اين تيم را به هدر داد تا دو تيم امتيازات را تقسيم کنند.
استقلال با اين تساوی ۲۴ امتيازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند. صبای قم هم ۲۰ امتيازی شد و در رده هشتم قرار گرفت.

ديدار تيم های فولاد و استقلال اهواز هم به تساوی انجامبد.
در حالی که انتظار می رفت از دربی اهواز استقبال بيشتری شود دو تيم بازی خود را با احتياط آغاز کردند اما اين تيم فولاد بود که توانست در دقيقه ۳۸ توسط بختيار رحمانی به گل برسد.
در نيمه دوم آبی پوشان اهوازی برای رسيدن به گل تلاش خود را دو برابر کردند و سرانجام در دقيقه ۹۴ با شوت از راه دور رضا معقولی به گل تساوی رسيده و از شکست گريختند.
قضاوت اين مسابقه بر عهده محسن ترکی بود. وی به توحيدی مهر و محسن ارزانی از استقلال اهواز و کاملی مفرد و سجاد فيض الهی از فولاد کارت زرد نشان داد.
در دقيقه ۸۹ توحيدی مهر به دليل اعتراض به داور با دريافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

ديدار تيم های مقاومت و پاس همدان در ورزشگاه حافظيه برگزار شد که در اين ديدار تيم مقاومت پس از هفته ها بار ديگر با پيروزی پشت سرگذاشت.
اين بازی تا دقيقه ۲۲ بدون حادثه خاصی در پيش بود اما در اين دقيقه مقاومت صاحب ضربه پنالتی شد که سيامک کوهنورد اين ضربه را به تيرک دروازه پاس زد.
در نيمه اول تلاش دو تيم برای تغيير بازی بی حاصل بود. در نيمه دوم نيز بازی احتياط آميز ادامه داشت تا اينکه در دقيقه ۸۲ بهنام افشه گل پيروزی بخش مقاومت را به ثمر رساند.
قضاوت اين مسابقه بر عهده جمشيد محمدی بود. وی به ساشا و مکانی از پاس همدان کارت زرد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016