دوشنبه 25 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرهاد مجيدی ديدار تيم ملی برابر اردن و مقدونيه را از دست داد، ايسنا

مجيدی: از قطبی به خاطر اعتمادش متشکرم

فرهاد مجيدی به دليل مصدوميت دو بازی پيش روی تيم ملی برابر مقدونيه و اردن را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهاجم تيم ملی فوتبال ايران که از ناحيه مفصل ران مصدوميت داشت، به دليل جلوگيری از تشديد آسيب ديدگی در ده روز آينده به فيزيوتراپی خواهد پرداخت تا اينچنين دو بازی پيش روی تيم ملی برابر مقدونيه و اردن را از دست بدهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پرهام خانلری، پزشک تيم ملی در گفت‌وگو با ايسنا با تاييد اين خبر درباره‌ی مصدوميت مجيدی گفت: اين آسيب ديدگی به گفته‌ی مجيدی در بازی استقلال برابر راه‌آهن به وجود آمده و اين مصدوميتی مزمن است. بنابراين نياز است که او به استراحت و فيزيوتراپی بپردازد.

مجيدی هم در اين باره به خبرنگار ايسنا گفت: در بازی با راه‌آهن از ناحيه مفصل ران دچار آسيب ديدگی شدم که روی آن تمرين کردم و با وجود مصدوميت بازی کردم اما متاسفانه گويا قسمت نيست که بتوانم در دو بازی آينده همراه تيم ملی باشم.

وی افزود: بازيکن تيم ملی بايد در آمادگی کامل باشد. من هم از ابتدا سعی کردم با شرايط خوب به تيم ملی اضافه شود. دکتر خانلری و دکتر جان زحمت زيادی روی پای من کشيدند اما متاسفانه شرايط فراهم نشد که بتوانم در بازی برابر اردون و مقدونيه همراه تيم ملی باشم. با اين حال بايد از افشين قطبی تشکر کنم که به من اعتماد کرد و شانس دوباره‌ای به من داد تا پس از سال‌ها پيراهن تيم ملی را بر تن کنم. اميدوارم در بازی‌های آينده استقلال آنقدر خوب کار کنم تا قطبی من را به تيم ملی دعوت کند. اما اگر دعوت هم نشوم برای تيم ملی آرزوی موفقيت می‌کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016