پنجشنبه 28 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نارضايتي قطبي از نمايش تيم ملي، سايت گل

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه بازیکنانش در دیدار برابر مقدونیه نتوانستند خواسته های او را در زمین پیاده کنند ، گفت: تنها در دقایق پایانی نیمه اول و اواسط نیمه دوم توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم.

سايت گل، افشین قطبی که پس از تساوی یک بر یک عصر چهارشنبه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر مقدونیه با خبرنگاران گفتگو می کرد ، حرفهايش را ايطور آغاز كرد كه : اجازه بدهید در ابتدا از تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند تشکر کنم که در یک روز سرد و بارانی ما را تشویق کردند. آنها هرچند تعدادشان کم بود اما قلب های بزرگی داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قطبی در مورد دیدار با مقدونیه نیز گفت: ما در این دیدار به دنبال میدان دادن به بازیکنانی بودیم که کمتر بازی کرده اند و تلاش کردیم بازیکنانی که قرار است روز یکشنبه در دیدار برابر اردن به میدان بروند بیشتر استراحت کنند. ضمن اینکه به دنبال این بودیم که از وجود لژیونرها استفاده کنیم چرا که این آخرین فرصت بود که آنها را تا ماه مارس و بازی با تایلند در اختیار داشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه باید انگیزه همه بازیکنان حفظ شود تصریح کرد: ما 30 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم و برای اینکه انگیزه همه حفظ شود باید فرصت بازی به آنها داده شود.

قطبی با تاکید بر اینکه همیشه به دنبال پیروزی است خاطرنشان کرد: من از بازی و نتیجه حاصله راضی نیستم. اواخر نیمه اول و اواسط نیمه دوم خوب بودیم و بیشتر دقایق بازی تمرکز نداشتیم و بازیکنان تاکتیک های مورد نظر من را به خوبی اجرا نکردند.

وی در مورد تیم مقدونیه نیز گفت: آنها نشان دادند که از سطح کیفی خوبی برخوردارند. مقدونیه به خوبی از دفاع به حالت حمله درمی آمد و توانست فوتبال قابل قبولی را به نمایش بگذارد. قطبی در ادامه تاکید کرد: در بازی با اردن از بین لژیونرها فقط مبعلی و آندرانیک ما را همراهی می کنند. برای اینکه مبعلی در این دیدار به میدان برود برنامه خاصی داریم و به همین خاطر امروز از وجود او استفاده کردم تا با بازیکنان هماهنگ تر شود.
h, در ادامه در از انگیزه های تیمش برابر پیروزی برابر اردن سخن گفت و افزود: می خواهیم کار این تیم را در امان تمام کنیم و با کسب سه امتیاز این دیدار با خیالی آسوده خود را برای بازی با تایلند و سنگاپور آماده کنیم. هدفمان کسب پیروزی برابر اردن در بازی برگشت و تمام کردن کار صعود است تا بتوانیم در دیدارهای پایانی مرحله مقدماتی از بازیکنان جدید و جوان استفاده کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016