پنجشنبه 28 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهره سی و دو تیم حاضر در جام جهانی مشخص شد، ایلنا

شب گذشته با برگزاری 6 دیدار در چهارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال شش تیم دیگر به جام جهانی 2010 افریقای جنوبی راه یافتند و به این ترتیب چهره سی و دو تیم حاضر در این رقابت ها مشخص شد.

به گزارش ایلنا، بازی های پلی آف شب گذشته به پایان رسید و تیم های یونان، فرانسه، اسلوونی و پرتغال از اروپا، الجزایر از آفریقا و اروگوئه از كونكاكاف جواز حضور در این مسابقات را كسب كردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دیشب در یكی از حساس ترین بازی های دور برگشت مرحله پلی آف اروپا، تیم ملی فرانسه در مقابل جمهوری ایرلند به تساوی 1-1 رسید و با توجه به برد 1-0 در بازی رفت، در مجموع دو دیدار 2-1 برنده شد و به جام جهانی صعود كرد.
این بازی در وقت اصلی با گل دقیقه 32 رابی كین 1-0 به سود ایرلند بود، اما در وقت اضافه اول، ویلیام گالاس در دقیقه 103 گل تساوی فرانسه را به ثمر رساند و موجب صعود تیمش شد.

در سایر بازی های اروپا نیز، پرتغال 1-0 بوسنی را شكست داد و در مجموع دو دیدار با نتیجه 2-0 برنده شد، یونان با یك گل در زمین اوكراین به پیروزی رسید و با توجه به تساوی بدون گل در بازی رفت صعود كرد و اسلوونی كه در بازی رفت 2-1 به روسیه باخته بود، دیشب با یك گل میهمان خود را شكست داد و در مجموع دو تیم 2-2 مساوی شدند، اما اسلوونی به لطف گل زده در خانه حریف صعود كرد.

در آفریقا، تیم های الجزایر و مصر كه در دور مقدماتی جام جهانی امتیاز و شرایط برابر داشتند، دیشب در زمین بی طرف سودان به مصاف هم رفتند كه در پایان، تیم الجزایر موفق شد با یك گل مصر را شكست دهد و جواز حضور در جام جهانی 2010 را كسب كند.

در دیدار برگشت پلی آف بین اروگوئه به عنوان تیم پنجم امریكای جنوبی یا منطقه كانمبول و كاستاریكا به عنوان تیم چهارم امریكای شمالی، مركزی و كارائیب موسوم به كونكاكاف نیز، كه بامداد امروز در مونته ویدئو برگزار شد، تیم اروگوئه، مقابل مهمان خود به تساوی 1-1 رسید اما به لطف پیروزی 1-0 در بازی رفت، در مجموع دو دیدار 2-1 برنده شد و به عنوان سی و دومین تیم حاضر در جام جهانی 2010 معرفی شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016