یکشنبه 15 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی استقلال: به دسته دوم سقوط نمی‌کنیم!، خبرآنلاین

سرمربی استقلال پس از باخت برابر سپاهان مدعی شد تیمش هیچ مشکلی ندارد.

مرفاوی که تیمش در بازی عصر امروز برابر سپاهان با دو گل مغلوب شد ، درباره روند بازی گفت:« تیم ما شروع خوبی داشت. ما موقعیت های زیادی داشتیم ولی استفاده نکردیم اما در یک نبرد پایاپای سپاهان قدر موقعیت هایش را دانست و به گل رسید. البته من هنوز هم تردید دارم که پنالتی اعلام شده به نفع سپاهان درست بوده باشد. نمی خواهم مشکلات را به گردن داوری بیاندازم اما گمان می کنم روند داوری ها به نفع ما نیست.»

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره ضعف فنی وحید طالب لو در دروازه تیمش هم گفت:« این را قبول دارم که وحید در دو بازی گذشته ما روند مناسبی نداشته اما این یک مسئله فنی است که باید در تمرینات برطرفش کنیم و نمی توانم درباره آن اظهار نظری داشته باشم.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اما بعد از این بود که مرفاوی کنترلش را بر روند مصاحبه از دست داد.

او در پاسخ به این سوال «خبرآنلاین» که تیمش از 8 بازی فقط 5 امتیاز گرفته و این روند را چطور باید جبران کند ؟ گفت:« یعنی منظورتان این است که من را اخراج کنند؟ شما از این اتفاق خوشحال می شوید؟»

اخراج سرمربی در حیطه مدیریت تیم است اما سئوال ما این بود که آیا استقلال نیاز به شوک دارد؟ و این بار مرفاوی پاسخ داد:« ما فقط باید تمرین کنیم و این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. مگر سپاهان بازی رفت را به ما نباخت؟ ما هم در یک بازی خارج از خانه به آنها باختیم و این اصلا نتیجه عجیب و غریبی نیست. ما باید تمرین کنیم و فکر می کنم بازی به بازی داریم بهتر می شویم. این باخت هم که بیرون از خانه بوده است.»

البته استقلال هر سه بازی آخر خود را باخته و کار به جایی رسیده که تماشاگران از سرمربی تیمشان گلایه دارند. آیا او در واکنتش به نتایج تیمش حاضر به استعفا می شود؟؛« من استعفا نمی دهم اگرچه می دانم خیلی دوست دارند این اتفاق بیفتد. فوتبال است دیگر ، بالا و پایین دارد. یک روز برنده ای و روزی هم می بازی . درباره تماشاگران هم که هم من و هم بقیه می دانیم آنهایی که فحش می دهند از طرف چه کسی خط می گیرند.»

مرفاوی در ادامه هم گفت:« هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل مانده و ما خیلی شانس داریم. مگر همین سال قبل به لطف قضا و قدر و با تفاضل گل قهرمان لیگ نشدیم؟»

او در این باره که قلعه نویی اجازه نداد تا تماشاگران علیه اش شعار دهند هم گفت:«او جلوی تماشاگران سپاهانی را گرفت. البته با دست تکان دادن که مسئله ای حل نمی شود. خیلی سخت است که به آنها چیزی بگویی و در ظاهر دستی هم تکان بدهی؟»

مرفاوی درپاسخ به سوالی درباره تعریفش از طرفدار واقعی استقلال هم گفت:« طرفدار واقعی کسی است که تا دقیقه نود تیمش را تشویق کند نه اینکه برای شعار دادن جلسه بگذارد. شما هم نگران نباشید ، تیم من به دسته دوم سقوط نمی کند. آنها که از دقیقه 40 علیه ما شعار می دهند طرفداران کسی هستند که خط دهی می کند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016