شنبه 7 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنان مرفاوی و درخشان، پس از شکست استقلال از پيکان، مهر

مرفاوی پس از شکست استقلال:
اشتباهات داوری عامل شکست استقلال بود
تشويق قلعه نويی مبارک شما!

سرمربی تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه داور صدرصد در شکست تيمش برابر پيکان مقصر بود گفت: نمی دانم چرا هر وقت در مورد داوران اظهار نظر می کنم در بازی بعدی چنين اشتباهاتی عليه تيم ما صورت می گيرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی پس از شکست ۳ بر ۲ عصر شنبه تيمش برابر پيکان قزوين در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بيان اين مطلب افزود: در هر دو نيمه شروع خوبی داشتيم اما اشتباهات داوری خصوصا در گل دوم باعث شد بازيکنان رو به بازی احساسی بياورند و نتوانند نتيجه را از آن خود کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مرفاوی از عملکرد شاگردانش در اين ديدار به نيکی ياد کرد و ادامه داد: آنها با تمام توان بازی کردند اما متاسفانه داوری صدرصد در اين شکست نقش داشت. نمی دانم چرا هرگاه در مورد داوريها اظهار نظر می کنم در بازی بعدی اشتباهات آنها گريبان تيم ما را می گيرد و شکست می خوريم.

سرمربی تيم فوتبال استقلال در پاسخ به پرسشی که دليل تشويق اميرقلعه نويی از سوی هواداران استقلال را جويا شد گفت: تشويق آقای قلعه نويی هم مبارک شما(حبرنگاران)!

مرفاوی در پاسخ به پرسش ديگری که مهدی اميرآبادی تا ساعاتی قبل از بازی در ترکيب اصلی بوده اما قبل از بازی به نيمکت ذخيره ها منتقل شده است گفت: اين من هستم که تصميم می گيرم چه بازيکنی به زمين برود.

سرمربی تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه هنوز خيلی زود است در مورد از دست رفتن شانس قهرمانی اين تيم در ليگ برتر حرفی زد تصريح کرد: تيم ما شرايط خوبی دارد و تلاش می کنيم درادامه با برطرف کردن نقاط ضعف هايمان نتايج بهتری کسب کنيم.

مرفاوی از احتمال تغييرات در خط دفاعی تيمش برای ديدار با سپاهان خبر داد و گفت: سعی می کنيم برای ديدارهای آينده تغييراتی در اين پست ايجاد کنيم.

***

حميد درخشان:
می دانستيم چگونه استقلال را شکست دهيم
شروع خوبی در نيم فصل داشتيم


سرمربی تيم فوتبال پيکان قزوين با بيان اينکه شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت استقلال داشت، گفت: می دانستيم که بايد برای رسيدن به پيروزی روزنه های نفوذ آنها را ببنديم.

به گزارش خبرنگار مهر، حميد درخشان پس از پيروزی ۳ بر ۲ عصر شنبه تيمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: می دانستيم که استقلال تيم خوب و پرمهره ای است و از حمايت هواداران متعصبش نيز برخوردار است. با اين حال بازيکنانم را خوب توجيه کرده بودم و خوشبختانه آنها نيز خواسته هايم را در زمين پياده کردند و به هدفمان رسيديم.

وی با اشاره به نقاط قوت استقلال خاطرنشان کرد: قبل از بازی به خوبی آنها را آناليز کرده بوديم و روزنه های نفوذشان را بستيم اما بازهم خسرو حيدری در جناح راست بازيکنان ما را آزار داد و عملکرد خوبی داشت.

درخشان در ادامه افزود: در بين دو نيمه نقاط ضعف استقلال را به بازيکنان گوشزد کردم و خوشبختانه آنها در ضد حملات خوب عمل کردند و ضربات درون محوطه جريمه را نيز با دقت زدند تا به سه امتياز اين ديدار دست پيدا کنيم.

سرمربی تيم فوتبال پيکان قزوين در پايان گفت: شروع خوبی برای نيم فصل دوم ليگ برتر داشتيم و اميدواريم بتوانيم با ادامه اين روند موفقيت های پيکان در نيم فصل اول را تکرار کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016