دوشنبه 23 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت چند ساعته بازيكن معروف يك تيم تهراني، ایلنا

در حالي كه بحث منشور اخلاقي اين روزها خيلي داغ شده و به موضوع نخست فوتبال ايران تبديل شده است یکی از بازیکنان مطرح فوتبال ایران شب گذشته به خاطر مشکلات اخلاقی چند ساعتی را در بازداشت گاه به سر برد و با وساطت دوستان و اقوام نزديكش از بازداشت رهايي پيدا كرده تا بيش از اين باعث آبرو ريزي نشود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار ایلنا، این بازیکن مطرح که از بازیکنان لیگ برتری فوتبال ایران محسوب می شود شب گذشته در منطقه لواسانات تهران توسط مامورین انتظامی این منطقه بازداشت شده و چند ساعتی را در بازداشتگاه به سربرد که البته با پیگیری های خانواده و اطرافیانش بعد از گذشت چند ساعت از بازداشت گاه آزاد شد. بازيكن مورد نظر از در يكي از تيم هاي پر سر و صداي تهراني بازي مي كند و مدتي است كه با كادر فني اين تيم دچار مشكلاتي شده است.اگر چه موفق به گفت و گو با اطرافيان بازيكن مورد نظر نشديم و طبيعي است كه دوستان و اطرافيان اين بازيكن از اين موضوع اظهار بي اطلاعي كنند اما تلاش خواهيم كرد تا با مسئولين منطقه مورد نظر گفت و گو كنيم تا در جريان كامل ماجرا قرار گيريم.

يقينا هيچكدام از دست اندركاران فوتبال و رسانه ها از بروز اينگونه ناهنجاريها خوشحال نمي شوند اما مسئولين فدراسيون فوتبال و به خصوص مسئولين منشور اخلاقي در اينگونه موارد اغماض نخواهند كرد وعليرغم همه انتقادات و فشارهايي كه طي روزهاي اخير به آنها وارد آمده با قدرت به كار خود ادامه خواهند داد.

این اتفاق در حالی است که طی یک سال اخیر مسئولین برگزار کننده منشور اخلاقی فوتبال به شدت با این قضایا برخورد کرده و به نظر می رسد وجود منشور اخلاقی در چنین شرایطی است که لازم می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016