جمعه 20 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقلال در دقايق پاياني مقاومت سپاسي را شكست داد، فارس

ديدار تيم‌هاي استقلال و مقاومت سپاسي شيراز با نتيجه 3 بر 2 به سود آبي پوشان به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار تيم هاي استقلال و مقاومت سپاسي از ساعت 15 در ورزشگاه آزادي با حضور 15 هزار تماشاگر آغاز شد.

تيم استقلال كه در سه هفته گذشته با شكست بازي هاي خود را پشت سر گذاشته بود با هدف برد در اين بازي بازي را هجومي آغاز كرد و توانست در دقيقه 22 توسط كيانوش رحمتي و از روي يك ضربه ايستگاهي به گل برسد. در ادامه نيز فرهاد مجيدي در دقيقه 45 گل دوم آبي پوشان را به ثمر رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در دقيقه 47 مهرداد كريميان توانست يكي از گل هاي خورده مقاومت را جبران كند. در ادامه بازي نيز شيرازي ها براي جبران نتيجه تلاش بيشتري از خود نشان دادند و استقلالي ها دقايقي را به لاك دفاعي رفتند.

دو تيم بعد از اين دقايق روي دروازه يكديگر موقعيت هايي ايجاد كردند. بازي رو به پايان بود كه امير حسين صادقي در دقيقه 90 به اشتباه دروازه استقلال را باز كرد اما اين پاپان بازي نبود و در حالي كه داور 6 دقيقه وقت اضافي گرفته بود فرهاد مجيدي در دقيقه 92 گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

قضاوت اين مسابقه بر عهده محمود رفيعي بود. وي به امير حسين صادقي، فرهاد مجيدي و جانواريو و سيد صالحي از استقلال كارت زرد نشان داد.
استقلال با اين پيروزي 30 امتيازي شد و به دليل تفاضل گل بهتر نسبت به مقاومت در جاي سوم قرار گرفت و مقاومت در جايگاه چهارم به جاي پرسپوليس ايستاد.

اسامي بازيكنان استقلال :
محمد محمدي، پژمان منتظري، حنيف عمران زاده، اميرحسين صادقي، هاشم بيك زاده، خسرو حيدري، كيانوش رحمتي، فابيو جانواريو(81- مهدي اميرآبادي)، فرهاد مجيدي(90+4 هادي شكوري)، مهدي سيد صالحي و آرش برهاني
سرمربي: صمد مرفاوي

اسامي بازيكنان مقاومت:
محمدرضا صنايعي، ميرهاني هاشمي، مصطفي صبري، علي محمد دهقان، سعيد چاه‌جويي(53- ميثم اميري)، محمد صادق كرمي(84- محمد مهدي نظري)، علي ممبيني، مهرداد كريميان، سيامك كوهنورد(77- محمد ايران پوريان)، امين متوسل زاده، شهرام گودرزي
سرمربي: داود مهابادي

شعار عليه واعظ آشتياني و مرفاوي و اشك‌هاي سرمربي استقلال
سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از گل دوم مقاومت با شعارهاي هواداران استقلال روي نيمكت گريه كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس، پس از اينكه با اشتباه اميرحسين صادقي، استقلال در دقيقه 90 مقابل مقاومت به تساوي 2 بر 2 رسيد، هواداران استقلال عليه صمد مرفاوي شعار دادند.

آنها با سردادن "مرفاوي حيا كن، استقلال را رها كن " اعتراض خود را به سرمربي تيم خود اعلام كردند.

در ادامه اين اعتراضات هواداران استقلال مديرعامل اين تيم را بي‌نصيب نگذاشتند و خواهان جدايي واعظ آشتياني از استقلال شدند. در همان فاصله‌اي كه استقلال توسط فرهاد مجيدي به گل سوم رسيد، صمد مرفاوي به دليل اتفاقاتي كه در ورزشگاه آزادي رخ داد روي نيمكت استقلال بغض كرد.

اين در حالي بود كه با به ثمر رسيدن گل سوم آبي‌پوشان نظر هواداران استقلال به يك باره برگشت و به شدت مرفاوي را مورد حمايت خود قرار داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016