یکشنبه 22 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا گلزار مربی تیم ملی اسکی شد، خبرآنلاین

اعضای تیم ملی اسکی ایران برای حضور در مسابقات المپیک زمستانی ونکوور زیر نظر محمد رضا گلزار ، سوپراستار سینمای ایران تمرین می کنند.

به گزارش خبرآنلاین با توافق فدراسیون اسکی ایران و باشگاه ارتعاشات صنعتی ، این تیم 6 ملی پوش تیم ملی اسکی ایران را جذب کرد تا در لیگ ایران شرکت کنند ، 6 ورزشکاری که سهمیه حضور در المپیک زمستانی ونکوور را بدست آورده اند و باید از دو ماه دیگر در این رقابت ها شرکت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بر این اساس بهشتیان مالک باشگاه ارتعاشات صنعتی که از دوستان صمیمی رضا گلزار سوپر استار جنجالی و محبوب سینمای ایران است ، از او خواسته تا در مقام مدیر فنی تیم اسکی ارتعاشات که همان تیم ملی اسکی ایران است باشد. این ستاره سینما پیش از این هم در دوران ممنوعیت فعالیت تصویری خود با تیم ارتعاشات در لیگ والیبال ایران حاضر می شد. گلزار که سابقه بازی در تیم ملی نوجوانان والیبال ایران را دشته ، مدارک مربیگری حرفه ای در رشته اسکی سرعت دارد و از معدود هنرپیشه هایی است که علاقه بسیاری به ورزش دارد.یکی از مسولان فدراسیون اسکی درباره تمرین ملی پوشان با گلزار می گوید:« ما مشکلات مالی داریم و این باشگاه پیش قدم شد تا بچه های مان با توان مالی بهتری به تمرینات بپردازند. قرارداد مان به این صورت است که هریک از بچه ها رقمی نزدیک به 7 تا 10 میلیون در سال از این شرکت می گیرند و در 10 تورنمنت شرکت می کنند. البته چون بچه های ما همه از ستاره های اسکی آسیا هستند در این تیم زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرین می کنند و آقای گلزار هم در مقام مدیرفنی تیم در کنارشان خواهد بود.»

تیم ملی اسکی از فردا عازم اردوی بلغارستان می شود و تمریناتش را با رضا گلزار از روز 17 دی آغاز خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016