سه شنبه 24 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آتيلا حجازی: برای شفای پدرم دعا کنيد، پدرم به کمک مسوولان نياز ندارد، زمانی که سرحال بود، از او سراغی نمی‌گرفتند، ايسنا

* از مردم می‌خواهم برای ديدن او به بيمارستان نيايند

آتيلا حجازی از مردم خواست تا برای شفای پدرش دست به دعا بردارند.

تنها پسر ناصر حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ی آخرين وضعيت پدرش گفت: امروز پزشکان آزمايش‌های مختلفی روی پدرم انجام دادند. قرار است دو روز ديگر نتايج اين آزمايشات مشخص شود. پزشک پدرم چکاپ کلی را امروز انجام داد و به طور کامل او زير نظر است. با چند پزشک ديگر هم در تماس هستيم و اميدواريم که شرايط خوبی به وجود بيايد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در پاسخ به اين سوال که آيا در اين شرايط انتظاری از مسوولان داريد، گفت: هيچ انتظاری از مسوولان فدراسيون فوتبال ندارم. زمانی که پدرم سرحال بود، از او سراغی نمی‌گرفتند و حالا که او روی تخت بيمارستان است هم او هيچ احتياجی ندارد که کسی در اين وضع بخواهد بالای سر او بيايد. من از مسوولان می‌خواهم که برای ديدن پدرم به بيمارستان نيايند.

آتيلا حجازی گفت: زمانی که کسی بيمار می‌شود، همه برای اينکه در صف اول قرار بگيرند و در قاب دوربين‌های عکاسان حاضر باشند، پيشقدم می‌شوند. فقط اين را می‌خواهم که کسی از مسوولان به ديدن پدرم نيايد. وقتی در زمانی سرحال بودن کاری به کار پدرم ندارند و همه مسايل روی هم جمع می‌شود و بعد به عصبانيت تبديل می‌شود همين اتفاق می‌افتد. تنها از مردم می‌خواهم که برای شفای پدرم دعا کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016