سه شنبه 24 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حبيب کاشانی: کرانچار برای ابقا در پرسپوليس دو بازی فرصت دارد، فارس

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه پرسپوليس تهران گفت: سرمربی تيم در صورت عدم نتيجه گيری در ۲ بازی آينده برکنار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، حبيب کاشانی در مورد احتمال برکناری زلاتکو کرانچار اظهار داشت: برای اين مربی احترام قائليم اما حتما خود وی نيز می پذيرد که اگر ناکامی ها ادامه پيدا کند، باشگاه بايد به فکر مربی ديگری باشد.
وی ادامه داد: اگر کرانچار در ۲ بازی آينده نتيجه نگيرد مجبور هستيم با ديگر مربيان وارد مذاکره شويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کاشانی در مورد وضعيت هوار ملا محمد تصريح کرد: مبلغی در حدود ۶۰۰ هزار دلار برای اين بازيکن هزينه شد تا جای خالی علی کريمی را پر کند و يک بازيکن حرفه ای نبايد مرتکب عمل غيرحرفه ای شده و بی دليل اردوی تيم را ترک کند و با تاخير زياد بازگردد.
وی افزود: طبق قرارداد، اين بازيکن به دليل غيبت غير موجه با کسر ۱۵ درصد از قرارداد خود مواجه شد که به اين امر اعتراض داشت و به همراه مديربرنامه هايش به باشگاه آمد. ما نيز با موافقت شورای استيناف باشگاه اين جريمه را به ۱۰ درصد کاهش داديم.
سرپرست باشگاه در مورد تاريخ اتمام مدت زمان ماموريت خود در باشگاه گفت: اواسط دی ماه مدت زمان سرپرستی ام به پايان می رسد اما در جلسه ای که با سعيدلو داشتم ايشان از تلاش برای تمديد اين زمان خبر داد.
وی در مورد انتخاب سه عضو جديد هيات مديره باشگاه اظهار داشت: از رئيس سازمان تربيت بدنی خواسته بودم از بين گزينه های مختلف چند نفر را انتخاب کنند و ايشان از برگزيده شدن سه نفر خبر داد اما اسامی آنها را به من نگفت.
کاشانی به اتفاقات اهواز نيز اشاره کرد و افزود: متاسفانه در پايان بازی شنيدم که ليدرهای ما را به زدن با چاقو تهديد کرده اند و در اين بين به عابدزاده مربی دروازه بانان ما نيز حمله کرده و با لگد به پای وی زدند که گويا عليرضا حقيقی نيز از مربی خود حمايت کرده است.
مديرعامل اسبق پرسپوليس با تاکيد بر اين نکته که قرارداد وسلی مهاجم برزيلی اين تيم فسخ شده است، تصريح کرد: مبلغ هفت ميليارد و نهصد ميليون تومان برای جذب بازيکنان هزينه شده است.
وی در پاسخ به اين سوال که با توجه به مشخص شدن سقف قرارداد، چرا رقم قراردادها در پرسپوليس بالاتر از حد مجاز بوده است، تاکيد کرد: اين قراردادها قبل از من منقعد شده است و بهتر است مديران گذشته در اين خصوص توضيح دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016