جمعه 27 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كريمي: پرونده من در تيم ملي براي هميشه بسته شده است، فارس

كاپيتان تيم فوتبال تيم استيل آذين تهران گفت:‌ پرونده من در تيم ملي بسته شده است؛ اما هميشه براي موفقيت تيم ملي دعا مي‌كنم.

به گزارش خبرگزاري فارس علي كريمي پس از تساوي 2 بر 2 استيل‌آذين در مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: دو تيم بازي زيبايي را در شرايط جوي نامناسب به نمايش گذاشتند و 2 گل زيبا را به ثمر رسانديم؛ اما متأسفانه زحمات خود را زود از دست داديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: زيبايي‌هاي فوتبال به همين است. اگر بخواهيم در انتهاي فصل بين صدرنشين‌ها باشيم بايد در 14 هفته باقيمانده ليگ برتر بجنگيم تا به خواسته خود برسيم. بازيكنان بايد سعي و تلاش كنند و با تمام وجود در بازي‌هاي آتي به ميدان بروند.

كاپيتان تيم فوتبال استيل‌آذين تهران در خصوص حضورش در تيم ملي نيز گفت: پرونده من در تيم ملي بسته شده است اما هميشه براي موفقيت تيم ملي كشورم دعا مي‌كنيم.

وي در مورد تمايل قطبي براي دعوت وي به تيم ملي افزود: افشين قطبي به من لطف دارد اما از او مي‌خواهم كه به جاي من به جوانان بها دهد تا تيم ملي قوي شود. در ليگ برتر جايگزين‌هايي هستند كه جاي من را به خوبي پر مي‌كنند و آينده بهتري را براي تيم ملي رقم مي‌زنند.

كريمي ادامه داد: مردم به من لطف دارند و هرچه در زندگي دارم را مديون آنان مي‌دانم اما زمانش رسيده كه ديگر لباس تيم ملي را نپوشم و تصميم من به نفع فوتبال، خودم و تيم ملي است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016