سه شنبه 24 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: علی کريمی را به تيم ملی دعوت می‌کنم، ايلنا

قطبی با اشاره به احتمال حضور علی کريمی در تيم ملی عنوان داشت:‌درهای تيم ملی همواره به روی علی کريمی باز است و اگر اين بازيکن بخواهد پيراهن تيم ملی را بپوشد، او را دعوت خواهم کرد.


ايلنا: سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان در خصوص درخواست خود از فدراسيون فوتبال مبنی بر تهيه هواپيمای اختصاصی برای تيم ملی ايران گفت: من هنوز هم معتقدم که بنا به شان و شخصيت بالای بازيکنان ايرانی داشتن پرواز اختصاصی حق مسلم آنهاست و متاسفم که عده ايی اين را بعبيری ديگری کرده اند.
افشين قطبی، در گفت‌وگوی اختصاصی با ايلنا ضمن بيان مطلب فوق افزود: من به اين علت درخواست هواپيمای اختصاصی کردم که بازيکنانم در سفرهای خارجی بتوانند انرژی خود را ذخيره کنند چرا که در سفرهای تيم ملی برخی زمانها چندين پرواز پشت سر هم انجام می‌دهيم که در اين بين توقف در فرودگاه‌ها و جابجای های ترانزيتی انرژی بازيکنان را تحليل می برد و در نهايت آنها در روز مسابقه توانايی کامل خود را ندارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: من برای رفاه حال بازيکنان درخواست هواپيمای اختصاصی کردم و گرنه هواپيمای اختصاصی را برای خودم نمی‌خواهم، حتی حاضر هستم، خودم با سفرهای معمولی به بازيکنان ملحق شوم، اما آنها سفر راحتی داشته باشند، اين خود از لحاظ روحی و روانی برای بازيکنان تاثيرگذار خواهد بود.
قطبی با اشاره به حضور تيم ملی در تورنمنت قطر گفت: اين تورنمنت بر اساس برنامه‌های فدراسيون تدوين شده که در نوع خود بسيار ايده‌آل است البته برخی اعتقاد دارند اين تورنمنت نمی‌تواند مفيد باشد، اما بايد بگويم بازيکنان جوان‌تر می‌توانند در اين مسابقات بين‌المللی تجربه لازم را پيدا کنند تا در مسابقات رسمی آماده‌تر عمل کنند. ضمن اينکه تيم‌های خوبی مانند قطر، کره شمالی و مالی در آن حضور دارند.
قطبی با اشاره به احتمال حضور علی کريمی در تيم ملی عنوان داشت:‌درهای تيم ملی همواره به روی علی کريمی باز است و اگر اين بازيکن بخواهد پيراهن تيم ملی را بپوشند، او را دعوت خواهم کرد.
وی در خصوص اعلام آمادگی مازيار زارع برای حضور در اردوی تيم ملی گفت: هيچ بازيکنی وجود نخواهد داشت که در تيم باشگاهی خود آماده باشد و به تيم ملی دعوت نشود آقای مازيار زارع با وجود اينکه در خط هافبک تراکم بازيکن است اما اگر آماده باشد او را دعوت خواهم کرد. بنده هر وقت فرصت کنم برای تماشای مسابقات بازيکنان به کشورهايی که آنجا شاغل هستند سفر می‌کنم، تا در نهايت با بهترين ارزيابی دقيق، نفرات برتر به اردوی تيم ملی دعوت شوند.
قطبی که به همراه مدير برنامه های خود اسماعيل حاج باقر از يک نشست کاری در فدراسيون فوتبال برمی گشتند حاج باقر را به عنوان شاهدی بر نوع ديدگاه خود در مسائل مختلف و ازجمله هواپيمای اختصاصی دانست و گفت: ايشان که يک انسان شريف و متين هستند می توانند به شما بگويند که من چه اهدافی را با تيم ملی دنبال می کنم و هر گز دنبال مسائل شخصی نبوده ام.
مهدی حاج باقر مدير برنامه‌های افشين قطبی در خصوص مسائل به وجود آمده و به خصوص در خصوص بحث درخواست هواپيمای اختصاصی از افشين قطبی گفت: سرمربی تيم ملی همواره تلاش دارد تا بهترين امکانات برای بازيکنان فراهم شود. اختصاص پرواز اختصاصی هم در همين ارتباط است. خود آقای قطبی مطلب بسيار زيبايی را با حضور مسئولان فدراسيون فوتبال اعلام کردند و آن اينکه شخصيت بالای بازيکنان تيم ملی ايران فراهم کردن بهترين امکانات است. خود آقای قطبی هيچ‌گاه برای خود درخواستی ندارد و فقط به فکر ملی‌پوشان است.
وی ادامه داد: آقای قطبی طی برگزاری مسابقات ليگ برتر با حضور در ورزشگاه‌ها و تماشای بازی‌ها تلاش می‌کنند بهترين نفرات را بدون هيچ‌گونه حب و بغض دعوت کند. او برنامه‌های بسيار گسترده‌ای برای مسابقات جام ملت‌های آسيا و همچنين بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ دارد، انشاءالله با کمک کارشناسان و اصحاب رسانه‌ها بتوانيم از حيثيت فوتبال کشورمان دفاع کنيم. مشاوره‌های خيلی خوب هم در جلسات کميته فنی به آقای قطبی ارائه شد که ايشان آنها را مد نظر قرار خواهد داد.
وی با ابراز تاسف از حاشيه های اخير برای قطبی به خصوص بحث هواپيمای اختصاصی گفت:‌ من متاسفم که حتی برخی از دوستان ما بدون مطالعه و بدون آنکه تشريح کنند که آقای قطبی چه تقاضايی را مطرح کرده به موضوع هواپيمای اختصاصی پرداخته و آن را بزرگ کرده اند در حالی که حتی اگر همين يک موضوع هم باشد بازهم خيلی تعجب آور نيست چه اينکه فلان باشگاه عربی برای بازی با سپاهان يا استقلال با هواپيمای اختصاصی به ايران می آيد اما تيم های ما بعضا بايد برای رفتن به قطر يا عمان يک مسير طولانی و چند پروازه را طی کنند که اين در شان تيم ملی فوتبال ايران نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016