چهارشنبه 30 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داوران ژاپنی و کويتی برای ديدار الاهلی – استقلال، ايسنا

نشست ستاد ويژه ليگ قهرمانان آسيا امروز در محل باشگاه استقلال برگزار شد.

به گزارش ايسنا، در اين نشست واعظی‌آشتيانی، مديرعامل باشگاه استقلال با تاکيد بر ضرورت ميزبانی شايسته استقلال در مسابقات امسال ابراز اميدواری کرد کاروان استقلال در ديدارهای خارجی نماينده شايسته‌ای از جامعه ورزش ايران باشد و به گونه‌ای عمل کند که شأن و جايگاه باشگاه نامدار استقلال در سطح آسيا تثبيت شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی همچنين از ضرورت برقراری روابط دوستانه توأم با احترام با حريفان سخن گفت و از غلامحسين مظلومی به عنوان پيشکسوت شايسته استقلال خواست الگوی اخلاقی بازيکنان جوان استقلال باشد.

مديرعامل استقلال از اعضای ستاد خواست با مطالعه پرونده حضور استقلال در فصل گذشته و بررسی مکاتبات اداری انجام شده در سال پيش از تجربه‌های دوره گذشته ليگ قهرمانان استفاده کنند.

در ادامه چهار نماينده باشگاه استقلال که در سمينار ليگ قهرمانان آسيا ۲۰۱۰ در کوالالامپور شرکت کرده بودند گزارشی از حضور خود در اين سمينار و نشست‌های جانبی با نمايندگان ساير باشگاه‌های آسيايی و مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا ارائه کردند.

در اين جلسه مقرر شد هتل استقلال به عنوان محل استقرار ناظران کنفدراسيون فوتبال آسيا و داوران تعيين شود. همچنين باشگاه استقلال شرايطی فراهم خواهد کرد که نماينده سه باشگاه حريف بتوانند پيش از کاروان تيم‌های خود به تهران سفر کنند تا هماهنگی‌های لازم در اين زمينه صورت پذيرد.

هتل المپيک نيز محل استقرار تيم استقلال در شب‌های پيش از سه مسابقه خود در ليگ قهرمانان آسيا خواهد بود.


داوران ژاپنی و کويتی برای الاهلی – استقلال

از سوی کنفدراسيون فوتبال آسيا دو داور ژاپنی و دو کويتی برای قضاوت ديدار استقلال و الاهلی در عربستان معرفی شدند.

به گزارش سايت رسمی باشگاه استقلال در نامه دبير کل کنفدراسيون فوتبال آسيا به دبيرکل فدراسيون فوتبال عربستان اسامی داوران بازی الاهلی عربستان و استقلال ايران که روز سه شنبه ۲۳ فوريه برابر با ۴ اسفند در شهر جده برگزار می شود، به شرح زير اعلام شد:

۱- ماساکی توما داور وسط - ژاپن
۲- تاکاهيرو اوکانو کمک داور اول – ژاپن
۳- ياسر اما ماراد کمک داور دوم – کويت
۴- يوسف مرزوق داور چهارم – کويت

ماساکی توما متولد ۱۹۷۳ ( ۳۶ ساله) است و نام وی از سال ۲۰۰۵ در فهرست داوران بين المللی ژاپن ثبت شده است.

نکته جالب توجه انتخاب دو داور کويتی و عرب زبان برای بازی استقلال مقابل يک تيم عربی است که عليرغم تمامی حساسيت ها از سوی کنفدراسيون فوتبال آسيا ناديده گرفته شده است!

همچنين ناظر اين بازی بيس تاماهش از نپال خواهد بود و احمد جاسم محمد از بحرين نيز بر کار داوران نظارت خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016