دوشنبه 21 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صمد مرفاوی از سرمربی گری استقلال استعفا کرد، مهر

سرمربی تيم فوتبال استقلال پس از آنکه در ماه‌های گذشته تحت فشار برخی انتقادات قرار داشت و مورد حمايت باشگاه قرار گرفت، صبح دوشنبه و به دنبال توهين روز يکشنبه برخی هواداران به مديرعامل باشگاه استقلال از سمت خود استعفا کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی که از ابتدای ليگ نهم هدايت تيم فوتبال استقلال را پس از برکناری اميرقلعه نويی برعهده گرفت، در طول بيست و دو هفته گذشته اين رقابت ها بارها از سوی برخی هواداران اين باشگاه مورد توهين قرار گرفت و در بسياری از بازيها نيز هواداران خواستار کناره گيری وی از سرمربيگری استقلال شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




با اين حال اميررضا واعظی آشتيانی مديرعامل استقلال در طول هفته های گذشته حمايت کامل و قاطع خود را از مرفاوی اعلام و تاکيد کرد که وی تا پايان فصل سرمربی استقلال خواهد ماند.

اما به دنبال اتفاقاتی که در ديدار روز يکشنبه برابر سايپا رخ داد و منجر به سردادن شعارهايی عليه صمد مرفاوی و خصوصا واعظ آشتيانی شد، سرمربی آبی پوشان صبح دوشنبه به باشگاه استقلال رفت و استعفايش را تقديم آشتيانی کرد.

مرفاوی اين استعفا را در راستای حمايت از واعظ آشتيانی ارائه کرده و معتقد است هواداران نبايد حرمت مديرعامل باشگاه را بشکنند و در ورزشگاه عليه او شعار دهند.

به نظر می رسد با توجه به اتفاقاتی که طی ماههای اخير افتاده است و با توجه به نتايجی که تيم فوتبال استقلال در بيست و دو هفته گذشته کسب کرده، مسئولان استقلال نيز با استعفای مرفاوی موافقت کنند.

قرار است ساعت ۱۷ امروز اعضای هيئت مديره باشگاه تشکيل جلسه دهند و در مورد استعفای صمد مرفاوی تصميم گيری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016