چهارشنبه 30 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش روزنامه آلمانی: مهدوی کيا به خاطر "عسل" در آلمان می ماند، بازگشت به ايران صحت ندارد، مهر

مهدی مهدوی کيا از اينکه در تيم اينتراخت فرانکفورت فرصتی برای حضور در ميدان پيدا نمی کند ناراحت است و ادامه اين وضعيت را سخت و تحمل ناپذير خواند. اين در حالی است که طبق گزارش روزنامه آلمانی، اين بازيکن به خاطر دخترش در آلمان می‌ماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری مهر، سايت خبری " اف - آر" آلمان روز چهارشنبه در گزارشی به آخرين وضعيت بازيکن ايران و ۳۲ ساله تيم فوتبال اينتراخت پرداخته و به نقل از مهدوی کيا نوشته است: وضعيت بسيار دشوار و تلخی را پشت سر می گذارم که تحمل آن سخت است. من از حضورم در اينتراخت تصوری کاملا متفاوت داشتم. نمی دانم در شرايط فعلی چکار بايد بکنم.

مهدوی کيا در اين فصل از رقابت ها حتی يک دقيقه هم در تيم ميشاييل اسکيبه به ميدان نرفته و اين در حالی است که او جزو بازيکنانی است که در نيم سال گذشته دريافتی خوبی از باشگاه داشته است. مهدوی کيا از هامبورگ به اينتراخت آمد تا جايگزين آلبرت استريت در اين تيم شود.

قرارداد مهدوی کيا در پايان اين فصل به پايان می رسد. شايعاتی مبنی بر بازگشت اين بازيکن ۳۲ ساله به ليگ ايران وجود دارد اما او همه اينها را تکذيب می کند. مهدوی کيا می گويد: چنين چيزهايی صحت ندارد. اين چيزها فقط در روزنامه ها مطرح می شود و از نام من استفاده می کنند. ليگ ايران در حال تمام شدن است و بازی های زيادی پيش روی تيم ها نيست.

مهدوی کيا چند روز قبل صراحتا گفته که می خواهد تا دو سال ديگر در آلمان بازی کند. خانواده اين بازيکن با زندگی در اين کشور خو گرفته اند و عسل ، دخترش، در آلمان متولد شده و اينجا بزرگ شده و می خواهد در اينجا بماند.

مهدوی کيا که پس از رقابت های مقدماتی جام جهانی از فوتبال ملی کناره گيری کرده در اين خصوص گفت: ۱۳ سال حضور در تيم ملی ايران برای من افتخار بزرگی بود . اين يک دوره برجسته بود.

مهدوی کيا با اشاره به ۵/۲ سالی که در تيم اينتراخت بوده ، گفت: از دست دادن اين زمان نااميدکننده است. واقعا نمی دانم چه بگويم. من فقط می خواهم بازی کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016