جمعه 2 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه نويي: دعواهاي دو گروه سياسي عامل بركنار‌ي‌ام از تيم ملي بود، فارس

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: در هيچ كجاي دنيا يك سرمربي را سراغ نداريد كه در بدترين شرايط فدراسيون 18 بازي خوب انجام دهد و بعد هم به خاطر دعواي دو گروه سياسي از كار بركنار شود.

به گزارش خبرگزاري فارس، امير قلعه نويي پس از پيروزي 2 بر صفر مقابل ملوان اظهار داشت: بعد از گل زودهنگامي كه به ثمر رسانديم بيشتر به حفظ توپ پرداختيم و سعي كرديم از كناره‌ها به دروازه ملوان حمله كنيم. به همين خاطر موقعيت‌هاي زيادي ايجاد كرديم، اما مهاجمان ما از اين فرصت‌ها استفاده نكردند.

وي افزود: در 2 هفته گذشته با وجود اينكه حقمان برد بود و خوب هم بازي مي كرديم به تساوي رسيديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربي سپاهان ادامه داد: ليگ قهرمانان آسيا نزديك است. من اين شرايط را فصل گذشته در استقلال تجربه كردم. حضور در ليگ قهرمانان در تمام تيم‌ها تأثير گذار است، اما بايد از نظر ذهني هم بازيكنان را براي كسب 3 جام آماده كنيم تا دچار مشكل نشوند.

وي عنوان كرد: البته خوشبختانه امسال تمام رقباي ما در ليگ قهرمانان حضور دارند و همين موضوع باعث مي‌شود شرايط تيم‌ها مشابه باشد.

قلعه نويي تصريح كرد: خوشحالم سپاهان فوتبال هجومي بازي و موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه حريف ايجاد مي‌كند. براي تقويت خط حمله به دنبال جذب يك مهاجم خارجي سطح بالا هستيم، اما براي انتخاب بهترين گزينه نياز به زمان داريم و در حال رايزني هستيم.
وي در مورد عكس‌العمل‌هاي حاتمي بعد از از دست دادن موقعيت‌هاي گلزني گفت: اين موضوع ممكن است براي يك بازيكن دشوار باشد. در لحظه‌اي كه او را تعويض كردم از وي عصباني بودم. بايد فيلم بازي را ببينم تا دليل اين كار را بررسي كنم. البته اينكه او خود را در موقعيت گل قرار مي‌دهد نشانگر بالا بودن سطح بازي حاتمي است.
سرمربي تيم فوتبال سپاهان افزود: كم كم به روزهاي پاياني ليگ نزديك مي‌شويم و مقداري هم خستگي بازيكنان ممكن است روي كيفيت بازي‌ها تأثير بگذارد.

قلعه نويي در مورد استرس صدرنشيني گفت: خوشبختانه با بازيكنان بزرگي كار مي‌كنم و باشگاهي به معناي واقعي داريم. 12 فينال پيش رو داريم. بابت اين پيروزي فقط بايد تا فردا كه اولين جلسه تمرين را برگزار مي‌كنيم خوشحالي كنيم و سپس خود را براي بازي با صبا آماده كنيم.

وي درباره انتقادات از قطبي و شرايط كميته فني گفت: شرايط قطبي را من هم تجربه كرده‌ام. بعد از مسابقات مالزي حدود 300 مقاله عليه من نوشته شد. 22 سال در استقلال بازي كردم و مربي بودم، اما از روزي كه از اين تيم جدا شدم در مورد استقلال صحبتي نكردم. ذوالفقارنسب و كربكندي سال‌ها براي فوتبال زحمت كشيده‌اند و حضورشان در كميته فني به سود فوتبال است.

قلعه نويي ادامه داد: بايد بستري را در تيم ملي فراهم كنيم كه انتقادها با آرامش انجام شده و طوري انتقاد كنيم كه به تيم ملي كمك شود. در هيچ كجاي دنيا يك سرمربي را سراغ نداريد كه در بدترين شرايط فدراسيون 18 بازي خوب انجام دهد و بعد هم به خاطر دعواي دو گروه سياسي از كار بركنار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016