جمعه 2 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دایی پس از نخستین پیروزی: آینده پرسپولیس را روشن می بینم، مهر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب نخستین پیروزی با تیمش گفت: قطعا ما د دیدارهای بعدی بهتر می شویم و آینده روشنی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی که عصر جمعه و پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر راه اهن شهرری در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی سخن می گفت ضمن بیان این مطلب به ارزیابی اش از این دیدار پرداخت و گفت: دوست نداشتم دراین شرایط با تیم دوست خوبم مهدی تارتار روبرو شوم اما فوتبال است و باید با شرایط آن کنار آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: ما در نیمه اول فوتبال بهتری را به نمایش گذاشتیم و موقعیت هایی هم برای گلزنی داشتیم اما در نیمه دوم این راه آهن بود که تیم ما را تحت فشار قرار داد و به دنبال جبران گل خورده بود.

سرمربی سرخپوشان تهرانی خاطرنشان کرد: البته این طبیعی بود و با توجه به اینکه ما با یک گل از حریف پیش بودیم در نیمه دوم تیم راه آهن بیشتر به فکر گل بود. با این حال ما در نیمه دوم هم موقعیت خوبی برای گل داشتیم و اگر از موقعیت ها استفاده می کردیم می توانستیم با گلهای بیشتری به پیروزی برسیم.

علی دایی باخت سنگین برابر شاهین بوشهر را یک اتفاق در فوتبال خواند و گفت: مطمئن باشید که آن بازی دیگر تکرار نمی شود و برای بازیکنان پرسپولیس هم بد بود که از تیم شاهین بوشهر چهار گل دریافت کنند.

سرمربی پرسپولیس با تشکر از هواداران تیمش گفت: با اینکه ما دردیدار برابر شاهین بوشهر شکست سنگینی را متحمل شده بودیم اما هواداران ما در بازی با راه آهن استقبال خوبی از این دیدار کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم. قطعا هر چه ما بهتر بازی کنیم تماشاگران بیشتری به ورزشگاه خواهند آمد.

علی دایی از آینده تیمش امیدوارانه یاد کرد و گفت: قطعا ما هفته به هفته بهتر خواهیم شد و من آینده پرسپولیس را کاملا روشن می بینم.

وی در مورد تعیوض کریم باقری نیز گفت: کریم چند هفته ای مصدوم بود و با تلاش کادر پزشکی به این دیدار رسید و خودش خواست تعویضش کنم.

دایی در پاسخ به این پرسش که آیا حقیقی از این پس درون دروازه پرسپولیس فیکس است گفت: چنین چیزی نیست و هر بازیکنی که در تمرینات خوب باشد در بازیها به میدان می رود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه از ابتدا هم قول قهرمانی این تیم در لیگ برتر را نداده است گفت: شک ندارم که پرسپولیس می تواند به رده های بالاتری در جدول رده بندی صعود کند. ما تمام تلاشمان را می کنیم و هر چند شرایط خیلی سخت است اما با تمام وجود به میدان خواهیم رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016