شنبه 7 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنان قلعه‌نويی و کرانچار پس از شکست پرسپوليس از سپاهان، ايسنا

قلعه‌نويی:
گل پرسپوليس آفسايد بود
با سپاهان آرمانی فاصله زيادی داريم
برنامه‌ی ۹۰ عليه‌ی ما تبليغات منفی کرده است

سرمربی تيم فوتبال سپاهان اصفهان پس از غلبه بر پرسپوليس تهران در شهرآورد ايران از عملکرد گروه داوری انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ واحد اصفهان، امير قلعه‌نويی با انتقاد از عملکرد هدايت‌الله ممبينی در قضاوت اين ديدار حساس گفت: پنالتی نخستيی که به نفع تيم پيروزی گرفته شد به هيچ وجه خطا نبود. ضمن اينکه سپهر حيدری نيز در موقعيت آفسايد توانست دروازه ما را باز کند.

وی با بيان اينکه هنوز با سپاهان آرمانی و آن تيمی که در ذهن کادرفنی است بسيار فاصله داريم، خاطر نشان کرد: در اين بازی با درخشش محرم نويدکيا و سيدمهدی رحمتی فوتبال قابل قبولی به نمايش گذاشتيم و موقعيت‌های فراوانی کسب کرديم که متاسفانه با بی‌دقتی بسياری از آن‌ها را از دست داديم و تنها توانستيم دو بار دروازه سرخ‌پوشان پايتخت را باز کنيم. خوشحالم محرم نويدکيا و سيدمهدی رحمتی به دوران اوج خود بازگشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی سپاهان با انتقاد از برنامه‌ی ۹۰ افزود: چرا در اين برنامه عليه تيم ما تبليغات منفی صورت گرفت و تنها اشتباهات داوری که به نفع سپاهان شده بود را نشان داد. اگر قصد نقد کردن عملکرد داوران را داشتند بايد برای همه‌ی تيم‌ها شرايط يکسان باشد.

قلعه‌نويی با اشاره به موقعيت‌های خلق شده در اين بازی بيان داشت: پنج موقعيت بالای ۸۰ درصد را از دست داديم اما، پرسپوليس نتوانست موقعيت خطرناکی روی دروازه سپاهان تدارک ببيند.

وی در پايان از روند امتيازگيری سپاهان ابراز رضايت و خاطر نشان کرد: در هر بازی با تمام قوا به ميدان خواهيم رفت چرا به چيزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنيم.

***

کرانچار:
اشتباهات فردی ما زياد بود
رحمتی باعث شد امتيازی کسب نکنيم
به يکی از مدعيان قهرمانی مبدل خواهيم شد

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران پس از قبول شکست از سپاهان اصفهان درجمع خبرنگاران، شرايط جوی را تاثيرگذار در روند بازی قلمداد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ واحد اصفهان، زلاتکو کرانچار با اشاره به شرايط جوی، بارش سنگين برق و لغزنده بودن زمين مسابقه گفت: نمی‌توان در مورد شرايط فنی صحبت کرد چرا که شرايط جوی بر عملکرد تاکتيکی و تکنيکی دو تيم تاثير گذاشته بود. در چنين مواقعی مسابقه فوتبال غيرقابل پيش‌بينی می‌شود.

وی پيرامون بازی ادامه‌ داد: با وجود اينکه با اخراج "شيث رضايی"۱۰ نفره برابر سپاهان بازی می‌کرديم اما، نمايش خوبی داشتيم و در پاره‌ای اوقات تيم ميزبان را تحت فشار گذاشته بوديم؛ اما با از دست دادن دو پنالتی تمرکز تيمی خود را از دست داديم. در اين بازی اشتباهات فردی بازيکنانم بسيار زياد بود و در حقيقت سيدمهدی رحمتی دروازه‌بان سپاهان باعث شد نتوانيم در اين بازی امتيازی کسب کنيم.

سرمربی پرسپوليس تهران با بيان اينکه بهتر از نيم فصل نخست بازی می‌کنيم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش‌هايی مستمر توانسته‌ايم به شرايط ايده‌آل نزديک شويم و مطمئنا به يکی از مدعيان اصلی کسب عنوان قهرمانی تبديل خواهيم شد.

کرانچار درپايان پيرامون غيبت غيرموجه "هوار ملا محمد" بازيکن عراقی اين تيم، تنها به اين جمله بسنده کرد که با وی برخورد خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016