چهارشنبه 7 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

راه اندازي شبكه تلويزيوني ورزش، ایلنا

معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني در نشست با اعضاي شوراي هماهنگي ورزش صداو سيما، با تاكيد بر نقش صدا و سيما در توسعه و پيشبرد اهداف كلان ورزش كشور، بر تعاملي سازنده بين مسوولان دو سازمان تاكيد كرد.

به گزارش ايلنا، در اين نشست علی سعيدلو با اشاره به اينكه در جهت توسعه ورزش كشور، در زمينه همراهي، همفكري و تعامل رسانه ها حساب ويژه اي مي كند، افزود: بي شك براي پيشبرد اهداف توسعه اي ورزش، بايد جملگي دست به دست هم بدهيم تا با توجه به پتانسيل هاي موجود در ورزش كشور، از فرصت ها به خوبي بهره برداري كرده و جايگاه خود را در ورزش آسيا و جهان ارتقا بخشيم . خوشبختانه صدا و سيما با افزايش برنامه هاي ورزشي خود طي اين سالها و رويكردي كه به مسائل اساسي و كليدي ورزش خواهد داشت، مي تواند مسوولان ورزش را هر چه بيشتر در توسعه ورزش همگاني و قهرماني و به ويژه توجه به ارزش هاي انساني و پهلواني ورزش ياري و همراهي كند، من و همكارانم در سازمان ورزش اين آمادگي را داريم كه در تعاملي سازنده با مسوولان ورزش صدا و سيما ، افق هاي تازه اي از همكاريها را در جهت توسعه ورزش تجربه كنيم .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




معاون رییس جمهور با توجه به آنکه ورزش همگانی اولویت سازمان تربیت بدنی می باشد گفت:معتقدم از دل ورزش همگاني ، به ورزش قهرماني و حرفه اي خواهيم رسيد.

وي تاكيد كرد: همانگونه كه مقام معظم رهبري اظهار داشتند ورزش همگاني، پايه اي براي فتح قله قهرماني است ، ما هم معتقديم ورزش همگاني زير بناي ورزش قهرماني است .

رييس سازمان تربيت بدني بر لزوم حمايت قانوني مجلس براي رفع مشكلات مالي ورزش ،تاكيد كرد وافزود:: علمي كردن ورزش و تصميم گيري بر اساس متد علمي ، از ديگر برنامه‌هاي سازمان تربيت بدني است ، ورزش تنها مقوله ای است که می تواند اعتماد به نفس جامعه را افزایش دهد.

وی اظهار داشت:صداوسیمابا ساخت برنامه های جذاب ورزشی و پوشش رویدادها گام مهمی در این راستا برداشته است.

دکتر سعیدلو ادامه داد:برای رسیدن به این هدف بایددولتمردان ونمایندگان محترم خانه ملت باافزایش اعتبارات بخش ورزش و نگاه ویژه به بودجه سازمان تربیت بدنی ،رسانه ها به عنوان چشم وگوش ملت و كارشناسان و دانشگاهيان به عنوان همراهان ورزش شرایط را مهیا سازند.

معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني گفت:يكي از مباحث مهم در توليد برنامه هاي ورزشي توجه به اقصي نقاط ايران اسلامي ،اگر به ورزش استانها و حتي روستا توجه شود شاهد شكوفايي بیشتر ورزش خواهيم شد.

رييس سازمان تربيت بدني از مسوولان صدا وسيماي جمهوري اسلامي خواست به ورزش شهرستانها بيشتر توجه كنند و اظهار داشت: توجه به ورزش استانها و پوشش رسانه اي رويداد هاي ورزشي آنها باعث دلگرمي ورزشكاران و مربياني كه در شهر و استان خود فعاليت مي كنند مي شود.

وي از مسوولان صداو سيما خواست در پخش اخبار خود به رده هاي سني پايه ،ورزش شهرستانها ومربيان سخت كوش ورزش بيش از پيش توجه كنند.
دكتر سعيد لو گفت :براي آنكه مسائل كارشناسي مطرح شده در برنامه هاي ورزشي مورد استفاده مسوولان ورزش كشور قرار گيرد بهتر است كارشناسان راهكارهاي مسائل مطرح شده را ارائه دهند تا اين گونه جلسات براي ورزش كشور مفيد تر واقع شود.

رييس سازمان تربيت بدني خطاب به مسوولان توليد برنامه هاي ورزشي صدا وسيماافزود: با توليد برنامه هاي كارشناسي و نقد سازنده در برنامه هاي ورزشي ، با بهره گيري از كارشناس اين امر عاملي براي پيشرفت ورزش و رشد آن شويد.

دکتر سعیدلوافزود:ورزش از پتانسیل های بالایی برخوردار است باید برای ۷۰ میلیون ایرانی عاشق به ورزش کار کرد ،بر همین اساس نیاز است شبکه ای مستقل به پوشش رویدادهای ورزشی اختصاص پیدا کند.

رییس سازمان تربیت بدنی گفت: تلاش من وهمکارانم در این است تا با کمک وبهره گيري از تخصص مسوولان صداوسیما شبکه ورزش کشور راه اندازی شود.

معاون رييس جمهور از مسوولان سازمان صداوسيما و تربيت بدني خواست تا با برگزاري نشست هاي تخصصي راهكار راه اندازي شبكه ورزش كشور رابررسي و هر چه سريعتر اجرايي كنند.

دکتر سعیدلو در پایان اظهار داشت: مسوولان ومدیران ورزش بايد عاشق ورزش باشند،باید مسوولان ورزش تمام وقت در اختیار ورزش بوده و باانگیزه برای پیشرفت ورزش کشور تلاش کنند، باید با استفاده از نظر کارشناسان،متخصصان ،صاحبان اندیشه و دانشگاهیان و بابرنامه شرایط را برای پیشرفت ورزش مهیا کرد.

اين گزارش حاكي است در اين جلسه كه با حضوراعضاي شوراي هماهنگي ورزش صداو سيمابرگزار شد،اعضای این شورا پيشنهادهاي خود را در جهت بهبود وضعيت و توسعه ورزش ارايه نموده و نحوه تعامل و ارتباط بين مديران دو سازمان و همينطور استفاده از ظرفيت هاي موجود در ورزش را در جهت ارتقا و پيشرفت هر چه بيشتر مورد توجه قرار دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016