شنبه 3 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته بيست و چهارم ليگ برتر فوتبال: استقلال از استيل آذين برد، مهر

* استقلال برد تا مرفاوی بماند
* صعود آبی‌ها و سقوط قرمزها در جدول

استقلال در مصاف با استيل آذين نتيجه ديدار رفت را تکرار کرد و به برتری ۲ برصفر رسيد تا به رده سوم جدول رده بندی ليگ برتر صعود کند.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم‌های فوتبال استيل آذين و استقلال تهران از ساعت ۱۴:۵۰ امروز (شنبه) برگزارکننده آخرين ديدار هفته بيست و چهارم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی بودند، ديداری که در پايان به برتری ۲ برصفر آبی پوشان تهرانی انجاميد و اين تيم را به رده سوم جدول فرستاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




جدال استيل آذين و استقلال که در نيمه اول با نتيجه تساوی بدون گل به اتمام رسيده بود، در نيمه دوم ۲ گل داشت که هر ۲ آن سهم استقلال بود. آبی پوشان که در نيمه دوم به مراتب بهتر از حريف سرخپوش خود بازی می کردند، در دقيقه ۷۲ به گل اول رسيدند. ارسال بلند حسين کاظمی از ميانه ميدان را سياوش اکبرپور در محوطه جريمه با ضربه سر برای سيد صالحی فرستاد و او به زحمت توپ را به تور دروازه استيل آذين و نشاط جو چسباند.

آبی پوشان چهار دقيقه پس از ثبت گل اول برای دومين بار دروازه استيل آذين را گشودند. اين بار خسرو حيدری از جناح راست توپ را روی دروازه استيل آذين فرستاد و پژمان منتظری دروازه خارجی از دروازه بان را گشود و تيمش را با ۲ گل پيش انداخت.

استقلال در ادامه بازی را اداره کرد و حتی در چند موقعيت ديگر تا آستانه فروپاشی دروازه استيل آذين پيش رفت اما در نهايت به برتری ۲ برصفر رسيد. برتری ۲ برصفر مقابل استيل آذين، تيم استقلال را ۳۷ امتيازی کرد و به رده سوم فرستاد، استيل آذين هم با ۳۶ امتياز به رده پنجم جدول سقوط کرد.

قضاوت ديدار استيل آذين - استقلال برعهده محسن ترکی بود. او در اين بازی که در حضور بيش از ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد به امير حسين صادقی، حسين کاظمی و مهدی اميرآبادی از تيم استقلال کارت زرد نشان داد.

مهلت دوهفته‌ای هيئت مديره باشگاه استقلال به صمد مرفاوی نيز در اين بازی به اتمام رسيد و به نظر می رسد با شکست استيل آذين اين مربی حداقل تا دربی ۶۸ در جمع آبی پوشان بماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016