یکشنبه 11 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدي مهدوي کيا: خاطرات گذشته را تکرار مي‌کنم، هيچ تيمي در مقابل استيل‌آذين در امان نيست، ايسنا

هافبک جديد تيم فوتبال استيل‌آذين تهران گفت: در کنار بازي‌هاي زيبا وموثر در جناح راست استيل آذين خاطرات گذشته را همرا ه با کعبي وکريمي تکرار مي کنم.

به گزارش ايسنا؛ مهدي مهدوي کيا درباره حضور خود در تمرينات و ديدار با بازيکناني مثل کريمي وکعبي در گفت‌وگويي سخن گفته است كه متن كامل آن به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* وضعيت استيل آذين را چگونه ارزيابي مي کنيد؟

خوشبختانه بازيکنان وتيم در شرايط بسيار خوبي هستند و با کسب 3 امتياز برابر مقاومت نشان دادند که هنوز يک مدعي براي کسب جايگاهي خوب در ليگ برتردر فصل جاري هستيم.

* آيا استيل آذين به آسيا مي‌رود؟

تمام تلاش خودمان را انجام مي دهيم واقعا تا به امروز بازيکنان ومسئولان استيل آذين زحمات زيادي را کشيده اند تا تيم تازه وارد استيل آذين در يک سالي است که به ليگ برتر آمده است شگفتي ساز شود اميدوارم اين اتفاق بيفتد.

* آيا مهدوي کيا مي تواند به استيل آذين کمک کند؟

تمام تلاش خودم را انجام مي دهم در کنار بازي هاي زيبا وموثر در جناح راست خاطرات خوب گذشته را همراه با کعبي در بازي هاي مختلف تکرار کنم خوشبختانه تا به امروز همه چيز خوب بوده است.

* در تمرينات مشکلي نداشته ايد ؟

خير. خوشبختانه بازيکنان بزرگي مثل کريمي، کعبي، زندي وشاپورزاده را ديدم که مدت ها با آنها در بازي‌هاي مختلف هم بازي بوده‌ام همچنين با کادرفني استيل آذين که خوشبختانه برخورد گرمي با من داشتند. از تمام بازيکنان خوب جوان و باتجربه استيل آذين تشکر مي کنم که من را در کانون گرم استيل آذين قبول کردند.

* درباره حضور 45 دقيقه اي خود در برابر داماش گيلان در بازي دوستانه بگوييد؟

بازي خوبي بود وتوانستم قسمتي از توانايي هاي خودم را نشان دهم اما مطمئن باشيد در بازي هاي آينده با توجه به آشنايي بيشتر با بازيکنان وشرايط تيم در هنگام مسابقه بهتر عمل خواهم کرد.

* حضور شما وکريمي چه خطراتي براي تيم هاي مختلف دارد؟

مطمئن باشيد هيچ تيمي در مقابل شايستگي هاي بازيکنان استيل آذين در امان نخواهد بود.

* از کدام بازي به ميدان مي رويد؟

هروقت مسئولان باشگاه اعلام کنند من آماده هستم که به استيل آذين خدمت کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016