چهارشنبه 19 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنان سرمربيان دو تيم سپاهان و العين پس از تساوی، قلعه‌نويی: در حد سپاهان نبوديم، مهر

قلعه‌نويی پس ازتساوی با العين:
بزرگترين تيم‌های جهان هم دچار افت می‌شوند

سرمربی تيم فوتبال سپاهان افت تيمش در هفته های اخير و در اختيار نداشتن مهره های کليدی را عامل تساوی برابر العين عنوان کرد و گفت: بزرگترين تيم های جهان هم دچار افت می شوند اما اميدوار بتوانيم در بازيهای آينده امتيازات لازم برای صعود را کسب کنيم.
به گزارش خبرنگار مهر، اميرقلعه نويی که عصر چهارشنبه پس از تساوی خانگی بدون گل برابر العين امارات در دومين هفته ليگ قهرمانان آسيا در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بيان اين مطلب افزود: تيم ما دچار افت شده و تا حدودی خستگی ناشی از حضور در سه جبهه ليگ قهرمانان ، ليگ برتر و جام حذفی بازيکنان ما را دچار خستگی و افت کرده است.

وی درخصوص ديدار برابر العين امارات اظهار داشت : نيمه اول تيم ما دوندگی لازم را نداشت و بازيکنان جديد در حد انتظار ظاهر نشدند. از نويد کيا هم خيالمان راحت نبود تا از ابتدا در ترکيب تيم قرار دهيم به همين خاطر از او در ۴۵ دقيقه دوم که برای هر تيمی تعيين کننده تر است استفاده کرديم که حضورش کاملا در تغيير شکل بازی تيم محسوس بود.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: در نيمه دوم بازی بهتری را به نمايش گذاشتيم ولی مهاجمان ما با بی دقتی موقعيت های زيادی را از دست دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قلعه‌نويی با تاکيد بر اينکه غيبت عماد رضا در خط حمله سپاهان کاملا احساس شد، تصريح کرد: می پذيرم که کيفيت بازی ما دچار افت شده و مشکل گلزنی هم مزيد بر علت است. ما چندی پيش قصد داشتيم برای حل مشکل خط حمله تيم يک مهاجم خوب جذب کنيم که اين اتفاق نيفتاد و علتش هم بماند!

وی با بيان اينکه بزرگترين تيم های دنيا هم دچار چنين افت هايی می شوند اظهار داشت: ما طی هفته گذشته علاوه بر افزايش شرايط روحی تيم در تمرينات روی ضربه به دروازه کار کرديم ولی امروز مهاجمان ما در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشتند.

سرمربی سپاهان با اشاره به ديدارهای آينده اين تيم در ليگ قهرمانان و ليگ برتر اظهار داشت: ما ۶ مسابقه ديگر در ليگ برتر و ۴ ديدار در ليگ قهرمانان آسيا پيش رو داريم و بايد از نظر روحی بازيکنان را برای اين ديدارها آماده کنيم تا بتوانيم در هر دو اين جام ها به نتايج لازم دست يابيم .

فلعه نويی در خصوص تعويض آرماندو در اين ديدار و کاهش نيروی تهاجمی سپاهان پس از تعويض او گفت : به نظرمن حضورجعفرپور فشار زيادی روی تيم حريف ايجاد کرد و موقعيت های زيادی را روی دروازه العين بوجود آورد و من از تعوبض ام راضی هستم .

وی در خصوص عملکرد علی مولايی نيز يادآور شد : حضور او برای ما ريسک بود. من فکر می کردم العين در اين بازی با شيوه تدافعی به ميدان برود و حضور بازيکنی نظير مولايی می توانست در باز کردن روزهای دفاعی العين تاثيرگذار باشد ولی او امروز روز خوبی نداشت.

سرمربی سپاهان با تاکيد بر اينکه نبايد امتياز ديدارهای خانگی را از دست بدهيم تصريح کرد: می پذيرم که نبايد راحت در خانه به حريفان امتياز بدهيم ولی اين اولين بازی خانگی ما بود و هنوز فرصت جبران آن را داريم.

قلعه نويی اضافه کرد: ما با تيم های اول و سوم فاصله کمی داريم ضمن اينکه در ديدار آينده با تيم الشباب عربستان در خانه بازی داريم که پيروزی مقابل اين تيم می تواند شرايط را در جدول به نفع ما تغيير دهد.

وی در پايان حربه آفسايد گيری تيم العين در نيمه دوم و حضور مداوم مهاجمان سپاهان در تله آفسايد اين تيم گفت: ما در نيمه دوم تغيير تاکتيک داديم و با شيوه ۲-۴-۴ لوزی بازی کرديم و از کناره ها موقعيت های زيادی را روی دروازه العين خلق کرديم ولی در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتيم تا دو امتياز حساس خانگی را از دست بدهيم .

***

سرمربی العين امارات:
سرنوشت گروه C پيچيده شد
سپاهان مطابق انتظار ما بازی کرد

سرمربی برزيلی تيم فوتبال العين امارات گفت: با نتايجی که در ديدارهای امروز ليگ قهرمانان آسيا رقم خورد، سرنوشت تيم‌های صعودکننده از گروه C پيچيده شد.
به گزارش خبرنگار مهر، آنتونيو کارلوس سرزو پس از آنکه تيمش در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به نتيجه تساوی بدون گل مقابل سپاهان ايران دست يافت، با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی را از دو تيم سپاهان و العين شاهد بوديم. سپاهان در اين مسابقه همانگونه بازی کرد که ما انتظار داشتيم. تيم سپاهان در اين بازی به ويژه در نيمه دوم عملکردی خوب داشت اما نتوانست دروازه تيم ما را باز کند.

وی با ابراز رضايت از نتيجه و عملکرد تيمش در ديدار برابر سپاهان ايران گفت: ما در خانه تيم سپاهان نتيجه خوبی کسب کرديم. در طول مسابقه مهاجم شماره ۱۰ تيم سپاهان را بارها در موقعيت آفسايد قرار داديم و او و ديگر مهاجمان اين تيم را کنترل کرديم. تيم سپاهان در جريان بازی فقط با استفاده از اوت دستی و سانتر از جناحين به موقعيت رسيد اما نتوانست راه به جايی ببرد.

سرمربی تيم فوتبال العين امارات خاطرنشان کرد: تيم سپاهان در نيمه دوم فشار زيادی روی دروازه ما وارد آورد. با ورود بازيکن شماره ۴ تيم سپاهان اين تيم صاحب موقعيت‌های بيشتری شد.

اين مربی برزيلی در خصوص شانس تيم‌های حاضر در گروه C مسابقات ليگ قهرمانان آسيا برای صعود به مرحله دوم اين رقابت‌ها گفت: وضعيت گروه با نتايجی که در ديدارهای امروز رقم خورد به مراتب پيچيده تر شد و پيش بينی بسيار سخت است. برای پيش بينی اينکه کدام تيم از اين گروه به مرحله دوم صعود می کند، بايد توپ جادويی داشته باشيم!

آنتونيو کارلوس با اشاره به حضور پررنگ تماشاگران سپاهان در ورزشگاه فولادشهر خاطرنشان کرد: تماشاگران پرانرژی تيم سپاهان باعث شدند هيجان بازی افزايش پيدا کند. خوشحالم که حضور آنها باعث نشد تيم ما نتيجه را واگذار کند.

وی در خاتمه تصريح کرد: من زمانی که سرمربی تيم الشباب امارات بودم، سه بازيکن ايرانی در تيم ما بودند. به عقيده من شما (ايرانی‌ها) رابطه خوبی با فوتبال داريد و حضور تماشاگران يک ويژگی مثبت برای فوتبال شماست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016